به گزارش ایرنا، حسین ریاحی بامداد دوشنبه در این زمینه افزود: ساعاتی پیش یک دستگاه تریلی با یک دستگاه پژو، پراید و اپتیما در آزادراه کاشان به قم با یکدیگر برخورد داشتند که پس از دریافت گزارش حادثه 2 دستگاه آمبولانس به محل اعزام شد.
وی بیان کرد: پنج نفر از آسیب دیدگان این حادثه رانندگی پس از آزادسازی از سوی نیروهای هلال احمر و آتش نشانی، در محل مداوا شدند و پنج نفر دیگر به بیمارستان شهید بهشتی کاشان انتقال یافتند.
رییس مرکز اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی کاشان اضافه کرد: این حادثه رانندگی در نزدیکی کاشان رو به روی شرکت شیر پاستوریزه رخ داد که خوشبختانه حال آسیب دیدگان مناسب گزارش شده است.
وی با بیان اینکه بیشتر سرنشینان خودروهای آسیب دیده اهل تهران و شیراز و چهار نفر از آنان زن بودند، عنوان کرد: هنوز علت این حادثه رانندگی مشخص نیست اما بنابر گفته برخی آسیب دیدگان، تریلی از پشت با پژو برخورد کرده و خود نیز به باند رو به رو منحرف شد.
آزادراه کاشان- قم با طول 100 کیلومتر یکی از پر رفت و آمدترین محورهای استان اصفهان محسوب شده اما وجود سه نقطه حادثه خیز و فقدان روشنایی، دوربین های کنترل سرعت، تابلوها و چراغ های هشدار دهنده، مسیر دسترسی خودروهای امدادی و انتظامی، روکش آسفالت، نبود ماشین آلات سنگین و راننده ماهر هنگام بروز حادثه از جمله کاستی های بارز آن به شمار می رود.
این محور بخشی از آزادراه هفت به طول 465 کیلومتر است که از تهران آغاز می شود و با عبور از استان قم، در اصفهان پایان می یابد.
8123
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.