علیرضا اسپنانی شامگاه روز یکشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: همه مسیرهای منتهی به این پیست به دلیل بارندگی لغزنده است.
وی با بیان اینکه ارتفاع و حجم زیاد برف، عملیات آماده سازی پیست را با کندی روبه رو کرد، اظهارداشت: ستون های 11 و 12 پیست اسکی فریدونشهر به دنبال سامانه بارشی اخیر به دلیل ارتفاع افزون بر پنج متر برف به طور کامل پنهان شد و عملیات برف روبی که توسط نیروی انسانی انجام می شود به طور عملی سخت و گاهی غیر ممکن بود.
وی ادامه داد : با ادامه بارش ها و زیاد شدن حجم برف دستگاه های بالابر نیز دچار مشکل شده است از این رو باید منتظر بمانیم پس از قطع بارش ها، عملیات برف کوبی و تعمیر دستگاه بالابر اجرا شود و پس از آن فعالیت پیست اسکی از سر گرفته خواهد شد.
به گفته وی کیفیت و حجم برف موجود در پیست طی 10 سال گذشته بی سابقه بوده است.
اسپنانی افزود: اطلاعیه های مربوط به فعالیت پیست اسکی فریدونشهر از طریق رسانه های رسمی و شبکه های مجازی انتشار می یابد.
وی از گردشگران و مسافرانی که قصد عزیمت به فریدونشهر را دارند تقاضا کرد هشدارهای هواشناسی را جدی بگیرند و سفر به نقاط کوهستانی غرب استان را تا مساعد شدن وضعیت جوی به تعویق بیندازند.
در زمان حاضر پیست اسکی فریدونشهر مهمترین نقاط گردشگری زمستانه استان اصفهان است که سالانه از اواسط فصل های سرد تا اوایل تابستان، بیش از 40 هزار گردشگر را از استان و سراسر کشور به سوی خود جذب می کنند.
پیست اسکی فریدونشهر در سه کیلومتری این شهر در دامنه کوه تسیخه قرار دارد، دسترسی به این پیست از طریق جاده ارتباطی اصفهان به الیگودرز، سه راهی فریدونشهر، پس از شهرستان فریدونشهر، جاده فریدونشهر به سیبک، سه راهی جاده روستای چغیورت امکان پذیر است.
شهرستان فریدونشهر با بیش از 35 هزار نفر جمعیت در 180 کیلومتری غرب استان اصفهان قرار دارد.
6026/9861
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.