سرهنگ اصغر زارع روز یکشنبه در گفت و گو با ایرنا بدون اشاره به تعداد جان باختگان افزود: این کاهش آمار مربوط به حوادث رانندگی در جاده های برون شهری از 25 اسفند تا دهم فروردین امسال است.
به گزارش ایرنا، تعداد جان باختگان حوادث رانندگی در تعطیلات نوروز امسال تا نهم فروردین در استان اصفهان 24 نفر اعلام شد هرچند مورخ دهم فروردین یک فقره تصادف در محور مورچه خورت با سه کشته بوقوع پیوست.
زارع با تاکید بر اینکه محورهای شرقی اصفهان از جمله نایین تا خور و طبس بیشترین تصادف های رانندگی را داشت، ادامه داد: بنظر می آید تغییر مسیر برخی از مسافران بدلیل بارندگی ها و سیل مناطق شمالی کشور و گذر آنها از محورهای طبس و خور یکی از عوامل افزایش ترددها و حوادث در این جاده هاست.
جانشین پلیس راه اصفهان همچنین با بیان اینکه امروز یکشنبه در جاده های غربی و شمالی استان، بارندگی داریم، گفت: با این وجود همه محورهای مواصلاتی استان باز است و تردد در آن انجام می شود.
زارع اضافه کرد: امروز محورهای اصفهان - شیراز، اصفهان - تهران، اصفهان - کاشان - قم، نجف آباد - داران - الیگودرز، اصفهان - شهرکرد و نایین - اردستان با ترافیک نیمه سنگین مواجه هستند.
بر اساس آمار موجود، سالانه 17 هزار نفر در اثر سوانح جاده ای به خصوص در جاده های کویری کشور جان خود را از دست می دهند و 250 هزار نفر مصدوم می شوند.
استان اصفهان دارای 11 هزار و 500 کیلومتر راه شامل 399 کیلومتر آزاد راه، یکهزار و 659 کیلومتر بزرگراه، 2 هزار و 791 کیلومتر راه همسنگ و 29 کیلومتر آزاد راه است.
3011/6026/
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.