محسن مؤمنی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این خدمات در قالب سنجش سلامت، توزیع نقشه چاپی، نقشه مجازی، راهنمایی مسافران، بروشور چاپی و مجازی، اقلام امدادی و بهداشتی و دیگر خدمات بوده است.
وی اظهار داشت: در این مدت به بیش از سه هزار نفر در187 فقره حادثه جاری شدن سیلاب، برف و کولاک، سوانح جاده ای و شهری، صنعتی ، کارگاهی و ساحلی امداد رسانی شد.
وی با اشاره به اعزام 257 تیم امدادی و فعالیت 144 نیروی عملیاتی در این مدت، گفت: از این تعداد سانحه دیده 732 نفر نیز در مناطق مختلف استان اصفهان اسکان داده شدند.
مؤمنی میانگین زمان اطلاع رسانی حوادث جاده ای از زمان وقوع تا اطلاع به این مرکز را بالغ بر هفت دقیقه و میانگین زمان حضور در صحنه عملیات را حدود 17 دقیقه اعلام کرد.
مدیرعامل هلال احمر خاطرنشان کرد: یکهزار و400 نفر از این جمعیت را نیروهای امداد و نجات و900 نفر را جوانان داوطلب، تشکیل و از خدمات امداد و نجات گرفته تا راهنمایی مسافران، معاینه و خدمات مشاوره ای را بصورت رایگان ارائه می دهند.
به گفته وی طرح خدماتی و امداد و نجات تعطیلات نوروز هلال احمر از 25 اسفند 97 آغاز شد و تا 16 فروردین در مناطق مختلف استان ادامه خواهد داشت.
استان اصفهان با برخورداری از22 هزار اثر تاریخی و فرهنگی و سایر جاذبه ها، از مناطق گردشگر پذیر ایران است.
6022/ 6020
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.