به گزارش ایرنا، دیدار معوقه تیم های سپاهان و ذوب آهن از هفته نوزدهم لیگ برتر فوتبال کشور از ساعت 16 روز سه شنبه در ورزشگاه نقش جهان اصفهان برگزار شد.
نیمه اول این دیدار که شصت و چهارمین شهرآورد تیم های اصفهانی محسوب می شود به صوت متعادل برای هر دو تیم همراه بود تا اینکه در دقیقه 33 پاس مهرداد محمدی را سجاد شهباززاده وارد دروازه ذوب آهن کرد تا نیمه اول با وجود تلاش ذوب آهن برای زدن گل مساوی با نتیجه یک بر صفر به سود میزبان پایان یابد.
نیمه دوم دیدار در حالی آغاز شد که در دقیقه 55 سجاد شهباززاده با سرعت بالای خود از سد مدافعان ذوب‌آهن گذشت که با تکل وحید محمدزاده بازیکن ذوب آهن، یک ضربه پنالتی به نفع سپاهان اعلام شد که 'کیروش استنلی'، آن را به ثمر نرساند تا سپاهان در زدن دومین گل خود ناکام باشد.
در ادامه، تیم ذوب آهن در دقیقه 86 توسط امیرارسلان مطهری بر روی سانتر محمدرضا حسینی گل تساوی را به ثمر برسانند تا این دیدار با تساوی یک بر یک به پایان برسد.
محمدرضا عباسی در دقایق(74 و 2+90) از ذوب‌آهن و حسن جعفری در دقیقه(80) از سپاهان، از داور این دیدار اخطار گرفتند.
در این دیدار برای ذوب آهن با هدایت علیرضا منصوریان، رشید مظاهری، هادی محمدی، وحید محمدزاده، میلاد فخرالدینی، حمید ملکی، حمید بوحمدان، محمدرضا عباسی، ارسلان مطهری، زبیر نیک نفس، محمدرضا حسینی و کریستین اوساگوانا به میدان رفتند.
همچنین برای تیم سپاهان با سرمربیگری امیر قلعه نویی، پیام نیازمند، حسن جعفری، سیاوش یزدانی، خالد شفیعی، سعید آقایی، مهدی کیانی، ولادیمیر کومان، مهرداد محمدی، سجاد شهباززاده، علی قربانی و کی‌روش استنلی بازی کردند.
این دیدار را پیام حیدری با کمک‌های محمدرضا منصوری و هادی طوسی قضاوت کردند.
8114/6027
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.