منصور شیشه فروش در گفت و گو با ایرنا از شهروندان و مسافران خواست تا به اطلاعیه ها و هشدارهای مدیریت بحران استانداری استان اصفهان توجه کنند.
به گزارش ایرنا، بر اثر بارندگی 24 ساعت گذشته 350 واحد مسکونی در استان اصفهان دچار آبگرفتگی شده است.
وی در مورد آسیب دیدگی سد'جبل' کوهپایه خاطرنشان کرد : بیشتر بخش های آسیب دیده این سد در شرق اصفهان ترمیم شد.
وی تصریح کرد : پس از بررسی گزارش های میدانی و هشدار مسوولان محلی مبنی بر احتمال سرریز بند خاکی سد جبل، در بازدید از آخرین وضعیت این سد مشخص شد برخی قسمت های آن آسیب دیده است.
شیشه فروش با بیان اینکه تمهیدات لازم برای کنترل این سد و بحران احتمالی اندیشیده شد، افزود: در زمان حاضر روستاهای پایین دست تخلیه شد و اهالی در مکان های امن اسکان یافتند.
به گفته وی جریان گاز منطقه برای جلوگیری از حوادث احتمالی قطع شده است.
مدیرکل ستاد مدیریت بحران استان اصفهان افزود: اوضاع سد جبل کوهپایه و محدوده اطراف آن در زمان حاضر در دست کنترل است.
شیشه فروش هشدار داد : با توجه به ورود سیلاب‌های فصلی به رودخانه زاینده رود و پیش‌بینی عبور جریان لحظه‌ای با بیش از 100 متر مکعب در ثانیه از داخل شهر اصفهان همشهریان، مسافران و گردشگران از عصر امروز سه شنبه تا اطلاع ثانوی از استقرار و تردد در حاشیه رودخانه زاینده‌رود و پل‌ها خودداری نمایند.
تعدادی از ساکنان روستای جبل شهر کوهپایه، بامداد روز سه شنبه در تماس خبرنگار ایرنا با آنها اعلام کردند آب رودخانه فصلی این روستا سرریز کرده است.
شهر کوهپایه در ٦٥ کیلومتری شرق اصفهان قرار دارد.
به گزارش ایرنا، با توجه به فعالیت سامانه بارشی جاری در کشور، احتمال طغیان رودخانه ها و وقوع سیلاب در برخی استان ها از جمله اصفهان وجود دارد.
9861/6026/
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.