حسین امیری روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: شمار زیادی از مسافرانی که از شیراز به سمت مناطق مرکزی و سایر نقاط کشور در حرکت بودند ، در اماکن اقامتی شهر اصفهان اسکان یافتند.
وی گفت : شب گذشته 112 هزار مسافر در اماکن سرپوشیده زیر پوشش ستاد خدمات سفر شهر اصفهان اسکان یافتند.
وی با بیان اینکه در مجموع از ابتدای تعطیلات نوروز امسال تا شب گذشته حدود 750 هزار مسافر شب خود را در شهر اصفهان گذراندند خاطرنشان کرد: برخلاف سردی هوا و بارش شدید باران در روز گذشته این میزان نسبت به مدت مشابه سال قبل 100 هزار نفر افزایش داشته است.
جانشین رییس ستاد خدمات سفر شهر اصفهان با اشاره به اینکه شب گذشته هیچ اسکانی برای مسافران چادرخواب در کمپ اسکان موقت باع فدک اصفهان انجام نگرفت گفت: تمامی مسافران شب را در اماکن امن ورزشی و حسینیه با تمامی شرایط ایمنی گذراندند.
وی تاکید کرد : تاکنون اصفهان با تلاش نیروهای شهرداری در جلوگیری از بروز سیل و روان آب در معابر عمومی و اصلی سطح شهر موفق بوده است.
به گزارش ایرنا، با توجه به برودت هوا و بارندگی در این کلانشهر تنها کمپ روباز اقامت مسافران نوروزی عصر و شب گذشته تخلیه و مسافران به ورزشگاه های شهر هدایت شدند.
تا اطلاع ثانوی و به منظور رفاه حال مسافران، ستاد خدمات سفر شهر اصفهان کمپ باغ فدک را بست تا مسافران ورودی به شهر به سمت سالن های ورزشی هدایت شوند.
به گفته مدیرکل ستاد مدیریت بحران استان اصفهان وضعیت استان اصفهان با وجود بارش های برف و باران بحرانی نیست.
سامانه بارشی اوایل فردا چهارشنبه از استان اصفهان خارج و هوای این منطقه پایدار و دمای آن کاهش می یابد.
6022/ 7135
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.