احمدرضا جعفرزاده، بامداد روز سه شنبه در گفت و گو با ایرنا اظهار داشت: نیروهای ستاد مدیریت بحران، در روستاهای نهضت آباد، حاجی آباد، جوزدان، خیابان های منتظری و رجائی و شهرک های صنعتی ویلاشهر و نجف آباد اقدام به تخلیه آب وارد شده به منازل و واحدهای تجاری کردند.
وی افزود: امدادگران همچنیین اقدامات لازم را برای جلوگیری از ورود آب به واحدهای مسکونی و واحدهای صنعتی بعمل آوردند.
جعفرزاده اعلام کرد: با شروع بارش ها در شهرستان نحف آباد، همه نیروهای ستاد بحران آماده امداد رسانی به آسیب دیدگان و جلوگیری از حوادث احتمالی هستند.
وی گفت: با شروع باران از ساعت 13روز دوشنبه در این شهرستان، نیروهای امدادی ستاد بحران در مناطق مختلف برای مقابله با خطرات احتمالی ناشی از سیل به حالت آماده باش کامل درآمده اند.
معاون عمرانی فرمانداری ویژه نجف آباد اظهار داشت: دومین جلسه ستاد مدیریت بحران در شهرستان نجف آباد برای مقابله با خطرات احتمالی ناشی از سیل، روز دوشنبه تشکیل شد.
وی افزود: به منظور آمادگی هرچه بیشتر مدیران و دستگاه های مربوط، جلسه ستاد مدیریت بحران نجف آباد عصر دیروز تشکیل و تصمیمات مهمی در این زمینه اتخاذ شد.
جعفرزاده، میزان بارندگی در نجف آباد در 14 ساعت گذشته را بیش از 25 میلیمتر اعلام و خاطرنشان کرد: شهرستان نجف آباد با بارش های اسفند سال گذشته و بارندگی های جاری از دوره خشکسالی عبور کرده است و امسال پس از سال ها خشکسالی، دوره تَرسالی را تجربه خواهد کرد.
وی بیان اینکه در صورت تداوم بارش ها و برای مواقع ضروری، سالن های ورزشی این شهرستان برای اسکان افراد آسیب دیده در نظر گرفته شده است، گفت: ماشین آلات مجهز امدادی آماده امداد رسانی بوده و مرخصی تمام مدیران ارشد شهرستان نیز بمنظور حضور دائم در محل لغو شده است.
دبیر ستاد مدیریت بحران نجف آباد در باره وضعیت روستاها نیز گفت: با تمام دهیاران در تماس هستیم و تاکنون مشکل خاصی از لحاظ آسیب های ناشی از بارندگی در روستاهای منطقه بوجود نیامده است.
وی از مردم خواست تا ضمن حفظ خونسردی خود، به مسوولان برای رفع مشکلات احتمالی اعتماد و با آنها همراهی کنند.
جعفرزاده اظهار داشت: بارندگی های شدید از ساعت 13 روز دوشنبه آغاز شده است و احتمالا تا پایان روز سه شنبه نیز ادامه خواهد یافت.
شهرستان نجف آباد در30 کیلومتری غرب اصفهان قرار دارد.
6027
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.