حسین امیری دوشنبه شب در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: مسافرانی که شب را در چادرهای مسافرتی در کمپ روباز باغ فدک می گذرانند از عصر امروز به سمت سالن های ورزشی هدایت و در آن جا مستقر شدند.
وی با اشاره به اینکه نزدیک به 50 سالن ورزشی برای این امر در نظر و آماده سازی شده است تصریح کرد: تا این ساعت 15 سالن ورزشی در حال تکمیل ظرفیت برای اسکان مسافران نوروزی چادرخواب هستند.
جانشین رییس ستاد خدمات سفر شهر اصفهان تاکیدکرد: به منظور رفاه حال مسافران، ستاد خدمات سفر شهر اصفهان تا اطلاع ثانوی درب کمپ باغ فدک را بست تا مسافران ورودی به شهر به سمت سالن های ورزشی هدایت شوند.
به گزارش ایرنا در مجموع از ابتدای تعطیلات نوروز امسال تا شب گذشته 640 هزار مسافر شب خود را در شهر اصفهان گذراندند.
شب گذشته 141 هزار نفر شب خواب در اصفهان اسکان داده شدند که 11 هزار نفر در کمپ اسکان موقت باع فدک اصفهان شب را در چادرهای سفری گذراندند.
سامانه بارشی از روز یکشنبه گذشته از جنوب، جنوب غرب و غرب وارد ایران شده است و انتظار می رود اغلب نقاط کشور را بارش باران و برف همراه با رگبار و رعد و برق فرابگیرد.
با توجه به شدت و مدت بارش در جنوب غرب و جنوب کشور، احتمال طغیان رودخانه ها، وقوع سیلاب در برخی استان ها از جمله اصفهان وجود دارد.
جلسه مدیریت بحران استان، دیروز یکشنبه با حضور نهادهای اجرایی برای سنجش میزان آمادگی مدیران و دستگاه ها به منظور برنامه ریزی در مواقع بحران بویژه بارش های روزهای آینده و احتمال وقوع سیل در منطقه، در استانداری برگزار شد.
اداره کل هواشناسی اصفهان اشاره به ادامه فعالیت سامانه بارشی تا فردا، نسبت به آبگرفتگی معابر ، اختلال در تردد در جاده ها و جاری شدن سیل و روان آب در استان هشدار داد.
این اداره کل هواشناسی اصفهان برای هوای کلانشهر اصفهان در روز سه شنبه، هوای نیمه ابری تا ابری، و بارش باران و احتمال رعدوبرق و گاهی وزش باد به نسبت شدید و برای روز چهارشنبه، آسمانی قسمتی ابری گاهی وزش باد به نسبت شدید پیش بینی کرد.
مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان به شهروندان و مسافران هشدار داد که با توجه به پیش بینی وقوع بارندگی های شدید، از استقرار یا برپایی چادر در مجاور رودخانه زاینده رود خوددداری کنند.
هوای کنونی اصفهان بارانی است.
/6026/7135
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
1 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.