به گزارش ایرنا، امیر قلعه‌نویی روز دوشنبه در نشست خبری قبل از دیدار شهرآورد اصفهان بین تیم های سپاهان و ذوب آهن در چهارچوب دیدار معوقه از هفته نوزدهم مسابقات لیگ برترفوتبال کشور، افزود: فردا دیدار ما با ذوب آهن یکی از با کیفیت ترین شهرآوردها خواهد بود.
وی با اشاره به بیانیه های صادر شده از سوی تیم های اصفهانی در باره داوری ها تصریح کرد: بیانیه ها متاسفانه فضا را با مشکل روبه رو کرده است ، مساله ما بین من و داوران بود و به ذوب آهن ربطی ندارد.
قلعه نویی بیان کرد: زمان این شهرآورد برای تیم ما خوب و این مساله برای من قابل هضم نیست و وقتی این مشکلات است نباید برای هم شاخ و شانه بکشیم.
سرمربی تیم سپاهان اصفهان با اشاره به اتفاقات روی داده برای این تیم در بازی های نیم فصل دوم گفت : وقتی که شرایط تیم ما رو به بهبودی بود اتفاقات دیدار تراکتور جلوی روند رو به رشد ما را گرفت و در زمان حاضر امیدوارم اتفاقات خوبی برای فوتبال کشور ما رخ دهد.
قلعه‌نویی با بیان اینکه سه امتیاز شهرآورد اصفهان برای ما از اهمیت بالایی برخوردار است، گفت: تیم ما از لحاظ روحی و روانی شرایط خوب دارد و جایگاه خوبی را در جدول لیگ برتر فوتابل کشور داریم.
وی تصریح کرد: از اصفهان همیشه خاطرات خوبی را دارم و امیدوارم در دیدار فردا بازی خوبی از هر دوتیم شاهد باشیم و لیگ پویایی را شاهد باشیم.
سرمربی تیم فوتبال سپاهان با ابراز تاسف از سیل در گلستان،و شیراز و سایر نقاط کشور افزود: درآمد دیدار فردا را باشگاه سپاهان، برای کمک به سیلزدگان اختصاص داد که کار خوب و نیکویی است.
وی با اشاره به محرومین و مصدومین دیدار فردا خاطرنشان کرد : در دیدار فردا ایران ‌پوریان و محسن مسلمان بازیکنان مصدوم ما هستند ولی شاید محسن مسلمان به بازی فردا برسد.
قلعه‌نویی با بیان اینکه ذوب آهن نماینده شایسته‌ای ایران در لیگ قهرمانان آسیاست گفت: این باشگاه از نظر ساختاری باشگاه بسیار خوبی است و علیرضا منصوریان یک مربی جوانی است که انرژی خوبی به تیم وارد می کند.
سرمربی تیم فوتبال سپاهان ادامه داد : شهرآورد پایتخت به دلیل گسترده بودن حساسیت بالا تری دارد که در کیفیت بازی تاثیرگذار است ولی در اصفهان فضای خوبی در شهرآورد اصفهان وجود دارد و با شناختی که از خودم و منصوریان دارم بازی با کیفیتی را خواهیم داشت.
وی گفت: هواداران سپاهان برای تشویق به ورزشگاه بیایند چون نیازمند حضور آنها هستیم و دیدارهای پیش رو نهایت بهره را از امتیاز میزبانی‌ ها ببریم و بازیکنان با تمام توان به میدان خواهند رفت و تلاش خواهند کرد.
دیدار معوقه تیم های سپاهان و ذوب آهن اصفهان از هفته نوزدهم لیگ برتر، روز سه شنبه 6 فروردین 98 در ساعت 16 آغاز می شود.
/6026/8114
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.