مرضیه فراست روز دوشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: در زمان حاضر همه محورهای مواصلاتی استان جز محورهای ارتباطی خُور، با بارش همراه است.
وی با اشاره به لغزندگی سطح جاده ها به رانندگان توصیه کرد تا با احتیاط کامل برانند.
فراست با یادآوری وزش باد شدید در محورهای ارتباطی شهرستان خُور و بیابانک در شرق استان گفت: با توجه به احتمال وقوع سیل در استان های خوزستان و لرستان، به شهروندان توصیه می شود سفر خود را به این مناطق به تاخیر اندازند.
رئیس مرکز مدیریت راه های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای اصفهان در عین حال از باز بودن تمام جاده های استان خبر داد و افزود: برغم بارش سنگین برف در 24 ساعت گذشته، اکنون تمام جاده های استان، باز است و تردد در آنها جریان دارد.
وی همچنین یادآور شد: بارندگی روزهای اخیر موجب ریزش کوه در محور سمیرم - یاسوج شده بود که با تلاش راهداران، پاکسازی و تردد دوباره در این مسیر برقرار شد.
فراست تصریح کرد: بارندگی های اخیر در محورهای سمیرم- یاسوج و شهرضا- اصفهان به آبگرفتگی در برخی از معابر منجر شده بود که با تلاش راهداران در حال برطرف شدن است.
استان اصفهان دارای 11 هزار و500 کیلومتر راه است که بدلیل موقعیت خاص آن در مرکز و به عنوان چهار راه ترانزیت بار و مسافر ایران، رتبه اول حمل بار و رتبه سوم حمل مسافر در کشور را دارد.
این استان همچنین دارای 399 کیلومتر آزادراه، یکهزار و 659 کیلومتر بزرگراه و 2 هزار و 791 کیلومتر راه همسنگ است.
6027/7150
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.