سرهنگ حسین پورقیصری روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: بیشترین تردد در محورهای اصفهان - تهران، اصفهان - کاشان و اصفهان - شیراز گزارش شده است.
وی با اشاره به شروع ناپایداری های جوی از روز گذشته در استان گفت: هم اینک در مسیرهای غربی شامل محورهای اصفهان - الیگودرز، اصفهان - شهرکرد و بخشی از مسیر شهرستان سمیرم و گلپایگان بارش به شکل باران همراه با وزش باد شدید گزارش شده است.
رییس پلیس راه اصفهان یادآور شد: از شبانه روز گذشته تا کنون هیچ گونه تصادف سنگین و فوتی در استان روی نداده و تنها چند تصادف جزیی و خسارتی صورت گرفته است.
وی به شهروندان توصیه کرد که از سفرهای غیرضروری تا پایان هفته خودداری کننند و پیش از سفر با شماره 141 از وضعیت راه ها آگاه شوند.
بنا بر اعلام اداره کل هواشناسی اصفهان از روز گذشته بارش باران و برف از مناطق غربی و جنوبی استان آغاز شده و به تدریج سایر نواحی استان را فرا خواهد گرفت و در بخشی از مناطق پرارتفاع برف خواهد بارید.
بارش های رگباری، وزش باد شدید و به نسبت شدید و همچنین رعد و برق تا روز چهارشنبه در استان ادامه دارد.
استان اصفهان دارای 11 هزار و 500 کیلومتر راه شامل 399 کیلومتر آزاد راه، یکهزار و 659 کیلومتر بزرگراه، 2 هزار و 791 کیلومتر راه همسنگ و 29 کیلومتر آزاد راه است.
/6022 / 6994
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.