محسن مؤمنی روز شنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: مجموع کل حوادث به وقوع پیوسته روزهای اخیر 103 مورد شامل سوانح جاده ای، برف و کولاک، آبگرفتگی، صنعتی و کارگاهی، کوهستانی و ساحلی بوده است.
وی با اشاره به اعزام 104 دستگاه آمبولانس در حوادث ، ادامه داد: 997 نفر از افراد یاد شده آسیب دیده بودند و 69 نفر به مراکز درمانی منتقل شدند و برای 25 نفر مداوای سرپایی صورت گرفت.
مدیرعامل جمعیت هلال احمر اصفهان نفرات اسکان داده شده در روزهای اخیر را 242 نفر اعلام کرد و افزود: 2 مورد امداد هوایی نیز در روزهای گذشته انجام شد.
مؤمنی اظهارداشت: این نهاد با 2 هزار و 300 نیروی امدادی، نجاتگر و جوانان داوطلب در ایام نوروز 98 به مسافران این استان خدمات ارایه می کند.
وی ادامه داد : یکهزار و 400 نفر از این مجموع را نیروهای امداد و نجات و 900 نفر را جوانان داوطلب تشکیل می دهند و از خدمات امداد و نجات گرفته تا راهنمایی مسافران، معاینه و خدمات مشاوره ای بصورت رایگان ارایه خواهند کرد.
مدیرعامل هلال احمر اصفهان تصریح کرد: طرح خدماتی و امداد و نجات تعطیلات نوروز هلال احمر از 25 اسفند 97 آغاز شد و تا 16 فروردین امسال در مناطق مختلف استان ادامه خواهد داشت.
به گفته مؤمنی 82 پایگاه نوروزی و ثابت، تیم سگ های جستجوگر و زنده یاب(آنست) 6 تیم سیار و 70 تیم واکنش سریع در زمان یاد شده فعال خواهند بود.
وی از نیکوکارانی که قصد کمک به جبران خسارت سیلزدگان شمال کشور را دارند، خواست با کد دستوری #112*780* استفاده کنند.
استان اصفهان جدا از تنوع زیست محیطی و اقلیمی با بیش از 22 هزار بنا و اثر تاریخی که یکهزار و 850 مورد آن به ثبت ملی و هفت اثر آن به نام های میدان نقش جهان، کاخ چهلستون، باغ فین کاشان و مسجد جامع و سه قنات به نام های 'وزوان'،'مزدآباد' و 'مون' به ثبت جهانی رسیده، کانون توجه گردشگران خارجی و داخلی بویژه در ایام نوروز است.
6020/6026/
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.