به گزارش ایرنا، کریم قنبری شامگاه روز یکشنبه در نشست خبری بعد از دیدار تیمش مقابل ذوب آهن، اظهارداشت: دیدار سختی را در این هوای سر پشت سرگذاشتیم و خود را برای دیدارهای بعدی آماده خواهیم کرد.
وی با تبریک این پیروزی تیم ذوب آهن اصفهان خاطرنشان کرد : ذوب آهن تیم خوبی است و امیدوارم در مسابقات لیگ برتر و لیگ قهرمانان آسیا موفق باشد.
سرمربی تیم استقلال خوزستان با بیان این که در دیدار امروز چهار نفر از 11 بازیکن اصلی تیم ما در اختیار تیم ملی بودند، تصریح کرد: ما همین تعداد بازیکن را در اختیار داشتیم و بضاعت تیم من همین بود.
وی با اشاره به حضور جوانان در تیمش یادآور شد: جوانان شرایط خوبی برای ما به وجود می آورند در نیمه اول این دیدار سه موقعیت خوب گلزنی داشتیم و این در حالی بود که تیم حریف فقط یک موقعیت داشت.
وی اضافه کرد: ولی در ادامه این دیدار این تیم ذوب آهن بود که توانست از فرصت های خود استفاده کند و بتواند با کنترل خوب بازی پیروز این میدان باشد.
سرمربی تیم استقلال خوزستان ادامه داد : ما برای ماندن در لیگ برتر مبارزه خواهیم کرد هرچند هنوز هم فرصت و شانس داریم و مبارزه ای نابرابری با سایر تیم ها داریم.
وی تصریح کرد: سه هفته است که تیم را من در اختیار دارم و تا وقتی که در این تیم باشم همه تلاش خود را برای موفقیت این تیم انجام خواهم داد.
در این دیدار تیم ذوب آهن 2 بر صفر استقلال خوزستان را شکست داد.
8114/6026/
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.