به گزارش ایرنا، سردار مجتبی فدا روز یکشنبه در آیین معارفه فرمانده سپاه ناحیه مقاومت گلپایگان در محل حسینیه امامزادگان هفده تن و ناصرابن علی(ع) این شهر افزود: در گام اول انقلاب در چهل سال گذشته با ایستاد گی و مقاومت مردم ایران، توطئه های متعدد آمریکا و غربی ها در منطقه و کشور ناکام ماند وابهت آمریکایی ها در منطقه شکست.
وی اضافه کرد: در راستای ناکام گذاشتن های دشمن، خسارت هایی هم به جمهوری اسلامی وارد شد و در این مدت 230 هزارشهید انقلاب اسلامی و جنگ تحمیلی و 17 هزار شهید ترور تقدیم اسلام شد و دچار تحریم و قطع هر گونه کمک های مدرن و تاثیر گذار در کشورمان بودیم.
سردار فدا تاکید کرد: در دهه پنجم و گام دوم انقلاب همانگونه که رهبر انقلاب در پیام خود نوید دادند، با ایستادگی و مقاومت در برابر دشمن، زمینه شکست و خروج آمریکا از منطقه فراهم است.
وی به سفر مسوولان اجرایی کشور به عراق در چند روز گذشته اشاره کرد و گفت: این سفر که با اعلام رسمی و روز روشن بدون هیچ مشکلی انجام شد نشان از عظمت و اقتدار جمهوری اسلامی داشت، این در حالی بود که رییس جمهورآمریکا با وجود هزینه های گزاف در منطقه مجبور شد شبانه با چراغ خاموش هواپیما و اسکورت و ترس، چند ساعت با سربازان آمریکایی دیدار کند.
جانشین فرمانده سپاه صاحب الزمان (عج) استان اصفهان با اشاره به مشکلات اقتصادی در کشور نیز گفت: مردم همانگونه که در
راهپیمایی 22 بهمن امسال و تشییع شهدای مدافع حریم امنیت کشور نشان دادند، پشتیبان نظام هستند و مسوولان نیز باید در رفع مشکلات مردم تلاش کنند.
در این مراسم از تلاش های سرهنگ محمود فروزاد قدردانی و سرهنگ کریم اکبری به عنوان فرمانده سپاه ناحیه مقاومت بسیج گلپایگان معرفی شد.
شهرستان گلپایگان در 180 کیلومتری شمال غرب اصفهان قرار دارد.
6022/ ت/7138
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.