به گزارش ایرنا، سردار مجتبی فدا روز شنبه در آیین معارفه فرمانده جدید ناحیه مقاومت اردستان افزود: دشمن به سرکردگی آمریکا هر روز توطئه جدیدی ضد ایران طرح می کند اما به وحشت افتادند زیرا نیروهای مقاومت در کنار گوش آنها بوده و اسلحه های جدید هم به کار رژیم غاصب صهیونیستی نمی آید.
وی با اشاره به ایستادگی مردم یمن در برابر عربستان و هم پیمانانش با وجود همه مشکلات بیان کرد: موشک های نیروهای مقاومت و غزه آنها را به وحشت انداخته و از این رو آمریکا بیشتر روی مسائل داخلی ایران تکیه کرده و روزی روی منافقین سرمایه گذاری می کند یا روی صنف رانندگان، کارگران و معلمان متمرکز می شود.
جانشین فرمانده سپاه صاحب الزمان (عج) استان اصفهان، توانمندی ایران در زمینه دانش هسته ای و زمین گیر شدن آمریکا در منطقه را یادآور شد و اضافه کرد: ایالات متحده یکی از بدهکارترین کشورهای دنیا میلیاردها دلار در عراق هزینه کرد اما دونالد ترامپ مجبور شد تا مخفیانه به آن کشور سفر کند؛ در حالی که مسوولان ایرانی با استقبال رسمی به آنجا سفر می کنند که این بزرگی ایران را نشان می دهد.
وی اضافه کرد: تبلیغات رسانه ای، فشارهای همه جانبه و ائتلاف های منطقه ای با هدف ایجاد ناآرامی هایی در کشور سامان یافته بود و حتی چند شهر را سال گذشته درگیر کردند اما در نهایت دشمن ناکام ماند.
فدا با اشاره به طرح های بسیج در راستای محرومیت زدایی و توانمند سازی جامعه تصریح کرد: مردم مشکلات اقتصاری دارند که بخشی از آن به مدیریت نامناسب برمی گردد و بخشی هم به دلیل تحریم ها می باشد اما با این وجود مردم انقلاب را رها نکردند که نمونه حضور پرشور در راهپیمایی ها و تشییع پیکر شهیدان است.
وی همچنین دستگیری افزون بر 250 گروه تروریستی در یک سال گذشته پیش از وارد شدن به کشور را مورد اشاره قرار داد و افزود: هرچند توانمندی جوانان ما مورد هدف قرار گرفته و در این شرایط برخی هنوز چشم به بیرون دارند اما با وحدت و هماهنگی بین قشرهای مردمی و پیروی از رهبری نظام پیش رفته و نیروهای مسلح نیز در کنار هم امنیت را تامین خواهند کرد.
امام جمعه اردستان نیز در ادامه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را خوار چشم دشمنان برشمرد و گفت: امروز سپاه در دنیا شناخته شده که باید این حضور قدرتمندانه خود را حفظ کرده و در زمینه سیاسی بر اساس قانون و منویات فرماندهی معظم کل قوا وارد شود.
حجت الاسلام حسن دهشیری افزود: سپاه پاسداران در کنار حفاظت فیزیکی حریم کشور، از دستاوردهای معنوی انقلاب اسلامی نیز حفاظت می کند و بر این اساس دشمن می خواهد آن را به حاشیه براند.
به گزارش ایرنا، سرهنگ مهدی ابراهیمی در ادامه این آیین به عنوان فرمانده جدید ناحیه مقاومت بسیج اردستان معارفه و سرهنگ حسن فخرل تکریم شد.
ابراهیمی پیش از این مسوولیت جانشین فرمانده ناحیه مقاومت شاهین شهر را عهده دار بود.
اردستان با جمعیت افزون بر 42 هزار نفر در فاصله نزدیک به 118 کیلومتری شمال شرقی اصفهان واقع است.
7431/8123
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.