به گزارش ایرنا، داریوش وکیلی، روز پنجشنبه در آیین تکریم و معارفه رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران تیران و کرون در فرمانداری این شهرستان افزود: جامعه ایثارگران استان با مشکلاتی در حوزه خرید دارو برای بیماری های خود مواجه هستند.
وی بیان کرد: نبود پوشش بیمه تکمیلی باعث ناتوانی ایثارگران در خرید دارو شده و با توجه به این افراد باید به دلیل بیماری های ناشی از دوران جنگ، دارو مصرف کنند این موضوع، زندگی آن ها را سخت کرده است.
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران اصفهان ادامه داد: برای رفع این معضل نشست هایی با مسئولان استانی و کشور برگزار شد تا این که جامعه ایثارگران قادر به خرید داروهای خود باشند.
وی با اشاره به این که اشتغال ایثارگران و فرزندان آن ها باید پیگیری شود، خاطرنشان کرد: تسهیلات بانکی بنیاد شهید پاسخگوی فرصت های شغلی پیشنهادی این جمعیت نیست و بنیاد شهید و امور ایثارگران نیازمند همکاری سایر نهادها می باشد.
وکیلی با اشاره به اهمیت ترویح فرهنگ ایثار و شهادت یادآورشد: ترویج این فرهنگ در جامعه با همکاری دستگاه های متولی انجام می شود اما ایثاراجتماعی در شرایط فعلی باید بیش از بیش مورد توجه قرار گیرد.
در این آیین از خدمات مهرداد حسن پور تجلیل و علی اکبر فاطمی به عنوان رئیس جدید بنیاد شهید و امور ایثارگران تیران و کرون معرفی شد.
استان اصفهان 6 درصداز جمعیت و 10 درصد از جامعه ایثارگری کشور را در خود جای داده است.
این شهرستان با با بیش از 72 هزار نفر جمعیت دارای 300 شهید و 218 جانباز بالای 28 درصد است و پنجم اسفندماه نیز به عنوان روز ایثار وشهادت این شهرستان نامگذاری شده است.
/6026/7131
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.