به گزارش ایرنا، سرهنگ مرتضی عمومهدی روز پنجشنبه در نشستی با خبرنگاران کاشان بیان کرد: 455 نفر از افراد اعزامی که نوبت اولی هستند با 28 دستگاه اتوبوس تا 15 فرودین 98 راهی مناطق عملیاتی خواهند شد.
وی با اشاره به اعزام 650 نفر دانشجو در ماه جاری با 15 دستگاه اتوبوس به مناطق عملیاتی یادآور شد: 15 دستگاه اتوبوس نیز تابستان امسال با اعزام به مناطق عملیاتی از یادمان شهیدان در استان های کردستان، کرمانشاه و آذربایجان غربی دیدن کردند و 480 نفر دانش آموز دختر با 11 دستگاه اتوبوس و 220 دانش آموز پسر با پنج دستگاه اتوبوس آبان و آذر امسال به این مناطق اعزام شدند.
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج کاشان تاکید کرد: راهیان نور حرکت فرهنگی ارزشمندی برای یادآوری و حفظ ارزش ها و دستاوردهای دوران دفاع مقدس است و باید تمامی ظرفیت های دستگاه های اجرایی در این زمینه به کار گرفته شود.
وی در ادامه با اشاره به تنگناهای اقتصادی به ویژه در روزهای پایانی سال عنوان کرد: جمعی از بسیجیان کاشان در حرکتی خودجوش با همکاری جهاد کشاورزی و کمک خیرین شهرستان با رعایت تکریم نسبت به تامین و توزیع 700 سبد غذایی شامل برنج، گوشت مرغ، سویا، تن ماهی و حبوبات بین نیازمندان اقدام کردند.
عمومهدی همچنین از توزیع یک هزار و 700 بسته غذایی (دو تایی و سه تایی) به نیت یک هزار و 700 شهید والامقام کاشان در روز بزرگداشت خانواده شهدا، بین نیازمند این شهرستان در روز گذشته را یادآور شد.
وی افزود: این نیازمندان افرادی هستند که زیر پوشش نهادهای حمایتی مانند کمیته امداد امام خمینی (ره) و سازمان بهزیستی قرار نداشته و بسیجیان از سوی پایگاه های محلی نسبت به شناسایی آنها اقدام کرده بودند.
شهرستان کاشان با جمعیت افزون بر 365 هزار نفر در فاصله نزدیک به 200 کیلومتری شمال اصفهان واقع است.
6136/8123
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.