به گزارش ایرنا، سردار مهدی معصوم بیگی روز پنجشنبه در رزمایش نوروزی 98 در ستاد فرماندهی نیروی انتظامی استان اصفهان افزود: کمتر شدن سوانح جاده ای مستلزم احساس متفاوت، تغییر نگاه و دیدگاه و فرهنگی جامع است و امیدواریم این موضوع بین رانندگان و بخصوص مسافران نوروزی تسری یابد تا شاهد کاهش حوادث باشیم.
معصوم بیگی ایمن سازی راه ها، مسیرها و پیچ های خطرناک را ضروری دانست و گفت: در کنار آن کیفیت خودروها نیز باید ارتقا پیدا کند، اما با اینحال عامل انسانی مهم ترین شاخص در حوادث و ایمنی است.
وی با اشاره به رونمایی خودرو ثبت تخلفات ثابت در اصفهان گفت: این خودرو می تواند تخلفاتی مانند پارک ممنوع را ثبت کند تا اعمال قانون انجام شود.
فرمانده انتظامی استان اصفهان همچنین به رونمایی برنامه اندرویدی نقشه ترافیکی اشاره کرد و افزود: این برنامه قادر است مسیرها، عبود ومرور، ترافیک و دیگر موارد مورد نیاز رانندگان را نشان دهد.
رزمایش نوروزی 98 با حضور مدیران و عوامل نیروی انتظامی، پلیس راه، راهور، اورژانس، آتش نشانی، راهداری، شهرداری و دیگر نهادها برای بررسی آخرین وضعیت و میزان آمادگی این مجموعه ها روز پنجشنبه در ستاد فرماندهی نیروی انتظامی استان اصفهان برگزار شد.
6022/ 6020
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.