اسرافیل احمدیه روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: با اتخاذ تدابیر ویژه و پیگیری های انجام شده توسط سازمان صنعت، معدن و تجارت استان برای مدیریت و توزیع هرچه بهتر شکر در سطح اتحادیه ها، اصناف و فروشگاه ها، قیمت این کالا کاهش یافت و برای مردم به 34 هزار ریال برای هر کیلوگرم رسید.
وی با بیان اینکه هیچ فروشگاهی حق فروختن شکر به قیمت بیش از 34 هزار ریال را ندارد، تصریح کرد: در زمان حاضر کمبود شکر در استان اصفهان وجود ندارد و توزیع آن بطور متناسب در سطح شهرستان ها و محله های مختلف صورت گرفته است.
احمدیه با بیان اینکه برخی بدنبال سوء استفاده از شرایط موجود و گران کردن شکر بودند، تاکید کرد: با مدیریت و کنترل نظام توزیع و عرضه و تقاضا توسط سازمان صنعت، معدن و تجارت اصفهان جلوی این تخلف ها در استان گرفته شد.
رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت اصفهان با اشاره به چگونگی توزیع گوشت توضیح داد: سهمیه گوشت وارداتی به استان افزایش یافت و توزیع آن با توجه به شیوه نامه جدید و جامعه هدف در حال انجام است.
احمدیه اضافه کرد: اولویت توزیع گوشت با شرکت های تعاونی اعم از کارگری، کارمندی، فرهنگیان، روستایی و محلی و در مرحله های بعد با فروشگاه های زنجیره ای و سپس واحدهای صنفی است.
وی به افزایش 19 درصدی تعداد ثبت سفارش واردات به استان اصفهان از ابتدای سال جاری تا پایان بهمن نیز اشاره و خاطرنشان کرد: در این مدت 10 هزار و 500 فقره ثبت سفارش به ارزش سه میلیارد دلارانجام گرفته است.
احمدیه به واگذاری ثبت سفارش واردات و صادرات به سازمان های صنعت، معدن و تجارت استان ها از ابتدای دی ماه سال جاری اشاره و اضافه کرد: در سه ماه گذشته سه هزار و 737 پرونده توسط سازمان صنعت اصفهان بررسی و از بین آنها سه هزار و 447 پرونده تایید و 299 پرونده رد شد.
اصفهان با بیش از پنج میلیون نفر جمعیت، 9 هزار واحد تولیدی کوچک و بزرگ با سرمایه 221 هزار میلیارد ریال و اشتغال 263 هزار نفر، حدود 840 معدن در حال بهره برداری با سرمایه گذاری بیش از 10 هزار میلیارد ریال و حدود 180 هزار واحد صنفی صنعتی ترین استان کشور بشمار می آید.
6022/ 3011/
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.