به گزارش ایرنا، محمد سلطان حسینی روز یکشنبه در نشست همفکری رؤسای هیات های ورزشی استان در آکادمی علوم ورزشی لوافان افزود: بهره گیری از دانش روز و تخصص در کنار تجربه راهکاری برای ارتقای ورزش در استان و در کشور است.
وی اضافه کرد: افزایش آسیب دیدگی های ورزشی به دلیل توجه ناکافی به علوم ورزشی و نبود دیدگاه علمی رخ می دهد و این امر باید اصلاح شود.
مدیرکل ورزش و جوانان اصفهان با تاکید بر ضرورت تجهیز و به روز کردن آکادمی های ورزشی ادامه داد: هیات های ورزشی چنانچه دوره های خود را در آکادمی ها برگزار کنند، ورزشکاران به آموزش صحیح و اصولی روی می آورند و همین امر موفقیت ها را افزایش می دهد.
سلطان حسینی، آکادمی علوم ورزشی لوافان اصفهان را یکی از مجموعه های مناسب برای آموزش آکادمیک ورزش دانست و گفت: این مرکز که به همت خیران ساخته شد، نمونه مناسبی از رویکرد علمی ورزش در کنار نیکوکاری است که البته باید بیش از قبل از امکانات آن بهره برد.
وی مشارکت بیشتر خیران در امر ورزش را خواستار شد و خاطرنشان کرد: در سال های اخیر افزون بر 50 طرح ورزشی در این خطه به همت نیکوکاران احداث شد و به بهره برداری رسید که استخر زواره، خانه کشتی تجدد و سالن های چند منظوره از نمونه های آن به شمار می رود که برای مثال استخر یاد شده بیش از 30 میلیارد ریال هزینه داشت.
مدیرکل ورزش و جوانان استان اصفهان درباره اهمیت توجه به مباحث علم پزشکی در ورزش سخن گفت و اضافه کرد: هیات های ورزشی باید ارتباط بیشتر و مستمری با هیات پزشکی ورزشی داشته باشند تا ثمره آن افزایش بازدهی ورزشکاران و بهبود عملکرد تیم ها باشد.
نشست همفکری روسای هیات های ورزشی، مدیران ورزش استان و هیات پزشکی ورزشی استان اصفهان برای افزایش بهره گیری از آکادمی علوم ورزشی در آکادمی علوم ورزشی لوافان این کلانشهر برگزار شد.
استان اصفهان بیش از 300 هزار ورزشکار سازمان یافته و افزون بر یکهزار و 350 باشگاه ورزشی دارد.
6020/6026/
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.