به گزارش ایرنا، در این آیین که جمعی از مسوولان استان، همرزمان و خانواده این شهدا حضور داشتند، رییس عقیدتی سیاسی هوانیروز ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: به فرموده رهبر معظم انقلاب زنده نگهداشتن یاد و خاطره شهدا کمتر از شهادت نیست.
حجت الاسلام والمسلمین غلامرضا الله قلی افزود: هدف از زنده نگهداشتن یاد و نام شهدا آن است که ضد ارزش ها جای ارزش ها را نگیرد.
وی تاکید کرد: همه ما اعتقاد، بیان، شخصیت و تمام وجود و هستی خود را برای زنده نگهداشتن یاد شهدا بکار می گیریم و بر زبان جاری می کنیم.
رییس عقیدتی سیاسی هوانیروز ارتش جمهوری اسلامی اضافه کرد : امروز مجموعه هوانیروز آمده اند تا بگویند در باغ شهادت همچنان باز است.
وی با بیان اینکه نیروهای هوانیروز ارتش جمهوری اسلامی از ابتدا در راه انقلاب همچنان جانفشانی کردند، گفتند: این شهدای اخیر پای خود را در راه مسیر کسانی گذاشتند که تمام وجودشان را در راه انقلاب فدا کرده اند.
در این مراسم با مرثیه سرایی و همچنین پخش کلیپی از فعالیت های شهید سرهنگ خلبان مسعود خاجوی، سروان خلبان علی ودعی نائینی و استوار یکم فنی هوایی علی اشرفی یاد و خاطره آنها گرامی داشته شد.
این سه شهید از کادر پروازی هوانیروز اصفهان بودند که روز دوشنبه هفته جاری بر اثر سقوط بالگرد امداد هوایی که به قصد امدادرسانی به مادر باردار در روستای دهدلی شهرستان اردل عازم شده بود، جان خود را ازدست دادند.
این حادثه در اطراف روستای سرتشنیز شهرستان کیار در 35 کیلومتری شهرکرد رخ داده بود.
اصفهان در دفاع مقدس افزون بر 23 هزار شهید تقدیم انقلاب اسلامی کرده است.
6994/6026/
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.