به گزارش ایرنا، دیدار تیم های سپاهان اصفهان و پارس جنوبی جم از هفته بیست و یک لیگ برتر فوتبال کشور عصر روز جمعه در ورزشگاه نقش جهان آغاز شد با یک گل توانست تیم میهمان را شکست دهد.
در نیمه نخست این دیدار تیم سپاهان اصفهان در یک بازی تهاجمی از کناره های زمین و ارسال از جناحین می خواست به گل برسد که واکنش های خوب رحمان احمدی دروازه بان تیم حریف را در پی داشت.
پارس جنوبی نیز هم تیم دسته پابسته ای نشان نداد و چند موقعیت خوب داشت ولی این سپاهانی بودند که در وقت های اضافی نیمه اول توسط کی ‌روس استنلی با ضربه سر ارسال کرنر به گل رسید.
نیمه دوم این دیدار نیز با حملات گسترده سپاهان آغاز شد و تیم پارس جنوبی هم چند موقعیت خوب به دست اورد ولی در گلزنی موفق نبودند.
در دقیقه 70 این دیدار ضربه ایستگاهی مهرداد محمدی به مدافع پارس برخورد کرد و توپ به دروازه این دیدار نرسید.
همچنین در دقیقه 82 ضربه نقی زاده بازیکن پارس جنوبی را نیازمند دروازه بان سپاهان مهارکرد و نیمه دوم این دیدار نیز بدون گل پایان یافت و این سپاهان بود که در مجموع برنده شد.
در این دیدار شهرام گودرزی(41)، محمد مهدی عسگری(66) از پارس جنوبی جم و محسن مسلمان(53) و استنلی کی روش(59) از سپاهان کارت زرد دریافت کردند.
همچنین در دقیقه 66 محمد مهدی عسگری از پارس جنوبی جم کارت قرمز گرفت.
این دیدار را بیژن حیدری با کمک های فرهاد مروجی و محمد هاشمی نسب قضاوت کرد.
در این دیدار برای تیم سپاهان با سرمربی گری امیر قلعه نویی پیام نیازمند، سعید آقایی تعویض دقیقه 80(80 محمدرضا مهدی زاده)، حسن جعفری، عزت الله پورقاز، سیاوش یزدانی، مهدی کیانی، ولادیمیر کومان (86 محمد کریمی)، محسن مسلمان (56 سجاد شهباززاده)، مهرداد محمدی، علی قربانی و کی‌روس استنلی سوارز به میدان رفتند.
همچنین در تیم پارس جنوبی جم نیز رحمان احمدی، حامد نورمحمدی ، میثم نقی زاده، ابراهیم صالحی، حسین پور امینی، محمد نوری (60 محمد مهدی عسگری) مجید علیاری، امیر سبانی، روح الله سیف اللهی، شهرام گودرزی و سعید محمد فرد با هدایت مهدی تارتار به میدان رفتند.
8114/6026/
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.