به گزارش ایرنا، مهدی تارتار شامگاه روز جمعه پس از شکست تیمش برابر فوتبال سپاهان در نشست خبری افزود: امیر قلعه نویی سرمربی تیم سپاهان، مربی باهوشی است و به هر تیمی که می رود می داند چگونه با آن تیم کار کند و نتیجه بگیرد.
وی با تبریک این پیروزی به تیم سپاهانی ها اظهارداشت: در این دیدار تیم ما با سپاهان پایاپای بازی کرد و در آخر نیمه اول بر روی کار تاکتیکی خوب بازیکنان سپاهان گل را دریافت کردیم.
سرمربی تیم پارس جنوبی جم ادامه داد : در این دیدار اخراج بازیکن ما توسط داور و تعویض اجباری کار مان را در این دیدار با مشکل رو به رو کرد و باعث شد نتوانیم در این دیدار موفق ظاهر شویم.
تارتار با بیان این که بازیکنان من در این دیدار همه تلاش خود را برای پیروزی کردند، تصریح کرد: از بازیکنان جوان در این دیدار استفاده کردیم و یک بازکن جوان مانند امیر شبانی را به فوتبال معرفی شد.
وی یادآور شد : امیر قلعه نویی در نتیجه گرفتن استاد است و به خوبی کار می کند.
تارتار با بیان اینکه داور در کارت نخست به بازیکن ما سختگیرانه عمل کرد، افزود: همه تیم های لیگ برتر از داوری گله دارند و تیم ما از داوری ضرر کرده است.
سرمربی تیم فوتبال پارس جنوبی جم با بیان اینکه داوران ما کم تجربه هستند، اضافه کرد: تنها راه برون رفت از این مشکل، راه‌اندازی سیستم VAR است که باید در فوتبال از آن استفاده کرد تا این مشکلات رفع شود با هر هزینه ای که دارد.
به گزارش ایرنا، تیم سپاهان اصفهان از هفته بیست و یک لیگ برتر فوتبال کشور عصر امروز در ورزشگاه نقش جهان با یک گل تیم پارس جنوبی جم را شکست داد.
/6026/8114
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.