مدیر حوادث و فوریت های پزشکی استان اصفهان جمعه شب به خبرنگار ایرنا گفت: در سانحه رانندگی برخورد دو خودروی سواری پراید با یکدیگر که بعدازظهر امروز در جاده روستایی نماگرد فریدن رخ داد 9 نفر شامل سه زن، سه مرد و سه کودک مصدوم شدند.
غفور راستین با بیان اینکه دو واحد امدادی از اورژانس 115 و دو واحد از هلال احمر به محل اعزام شدند، افزود: مصدوم شدگان این حادثه رانندگی پس از دریافت خدمات درمانی اولیه به بیمارستان شهید رجایی داران منتقل شدند.
مدیر حوادث و فوریت های پزشکی استان اصفهان درباره حادثه دیگری که امروز در داران روبروی دانشگاه آزاد رخ داد، تصریح کرد: دو دستگاه خودروی پراید و رنو ساندرو با یکدیگر برخورد کردند که براثر این حادثه هفت تن شامل چهار زن، دو مرد و یک کودک 6 ساله مصدوم و به بیمارستان شهید رجایی داران منتقل شدند.
داران یکی از شهرهای استان اصفهان و مرکز شهرستان فریدن است.
فوریت‌ های پزشکی شهرستان فریدن، با برخورداری از 2 پایگاه شهری و جاده‌ای، یک اتاق فرمان مشترک با بویین میاندشت، 14 نفر پرسنل و 2 دستگاه آمبولانس بنز اسپرینتر عملیاتی و یک دستگاه رزرو به صورت 24 ساعته در حال ارائه خدمات اورژانس پیش‌بیمارستانی به مصدومان و بیماران اورژانسی است.
استان اصفهان دارای 11 هزار و 500 کیلومتر راه شامل 399 کیلومتر آزاد راه، یکهزار و 659 کیلومتر بزرگراه، 2 هزار و 791 کیلومتر راه همسنگ و 29 کیلومتر آزاد راه است.
40 درصد حوادث اعلامی به اورژانس پیش بیمارستانی مربوط به حوادث ترافیکی و از این تعداد نیز 10 درصد مربوط به حوادث جاده ای و 30 درصد مربوط به حوادث ترافیکی شهری است.
6026// 7135
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.