به گزارش ایرنا، حجت الاسلام احمد سالک روز پنجشنبه در مراسم تشییع سه شهید سقوط بالگرد هوانیروز ارتش جمهوری اسلامی با بیان اینکه دنیای استکباری و ‌سران سلطه بدانند با تحریم های شدید آنها کشور با سرعت به سوی خودکفایی پیش می رود، افزود: بی تردید در هوافضا به فرآورده های فنی و فعالیتهای وسیع دست پیدا کرده و خودکفا خواهیم شد.
وی با اشاره به اینکه این قدرت بازدارندگی برای ملت امنیت و‌ آسایش به دنبال دارد، تصریح کرد: نیروهای مسلح توانستند در شرایط کنونی با تکیه بر فناوری های مختلف قدرت بازدارندگی ‌خود را در مقابل هجمه سنگین دشمن به نقطه اوج برسانند.
نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: سپاه، نیروی انتظامی و ‌نیروهای جمیع ارتش به ویژه هوانیروز همه در صراط توحید و‌ ولایت گام برداشته و از کشور و‌ ملت غیور و همیشه در صحنه و نیز از قرآن، اسلام و‌ ولایت با وحدت کلمه حول محور فرماندهی کل قوا دفاع می کنند.
به گفته وی در تمامی صحنه های مختلف شاهد حضور با قدرت هوانیروز ارتش جمهوری اسلامی ایران بوده ایم.
سالک ادامه داد: در گذشته در جنگ تحمیلی شاهد نبرد حق بر باطل با نقشه سازی رژیم توطئه آمریکا و اسراییل بودیم و امروز شاهد خدمت به مردم در مناطق سخت گذر بدون فشار و ‌تحمیل و ‌با مطالبه شخصی و اعلام آمادگی سربازی در رکاب فرماندهی کل قوا هستیم.
وی ادامه داد: استکبار در آستانه چهلمین سال پیروزی انقلاب به دنیای استکباری و منافقین وعده داده بود که ایران چهلمین سال پیروزی را نخواهد دید اما به ‌کوری چشم دشمنان و با حضور پرشکوه مردم در ٢٢ بهمن امسال ایران بیش از گذشته در جهان درخشید.
نماینده مردم اصفهان در مجلس خاطرنشان کرد: براساس بیانیه رهبری، گام دوم انقلاب یعنی چهل سال آینده را با امید و‌ با محوریت جوانان رقم خواهیم زد.
وی با بیان اینکه اصفهان پیشکسوت مبارزات بوده و قبل از انقلاب 36 شهید تقدیم نظام جمهوری اسلامی ایران کرده است، افزود: در آغاز چهلمین سال پیروزی انقلاب 27 شهید امنیت بر روی دستان مردم شریف و ‌پیشکسوت و با بصیرت اصفهان تشییع شد.
به گفته حجت الاسلام سالک، علی رغم فشارهای اقتصادی، معیشتی و‌ مشکلات، مردم پای نظام، ‌انقلاب و‌ ولایت ایستاده اند.
به گزارش ایرنا، پیکر سه تن از شهدای هوانیروز که حین انجام ماموریت خدمت رسانی جان خود را از دست دادند از میدان فیض به سمت گلستان شهدا بر دستان همرزمان این شهدا و‌مردم شهیدپرور اصفهان تشییع شد.
سرهنگ خلبان مسعود خاجوی، سروان خلبان علی ودعی نائینی و استوار یکم فنی هوایی علی اشرفی از شهدای این حادثه بودند.
این سه شهید از کادر پروازی هوانیروز اصفهان بودند که روز دوشنبه هفته جاری بر اثر سقوط بالگرد امداد هوایی که به قصد امدادرسانی به مادر باردار در روستای دهدلی شهرستان اردل عازم شده بود، جان خود را ازدست دادند.
این حادثه در اطراف روستای سرتشنیز شهرستان کیار در 35 کیلومتری شهرکرد رخ داده بود.
9913/6026
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.