مجید حاجی ‌رسولی ها روز یکشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: تیم ذوب آهن در لیگ قهرمانان آسیا، خیلی پرانگیزه تر از سایر دیدارها ظاهر خواهد شد.
وی با اظهار امیدواری برای شکست دادن تیم 'الزورا' عراق در دیدار فردا افزود: این پیروزی می تواند انگیزه ما برای موفقیت در دیدارهای بعدی مقابل النصر عربستان و الوصل امارات را نیز دو چندان کند.
سرپرست تیم فوتبال ذوب آهن با اشاره به اینکه هیچ بازیکنی از تیم ذوب آهن جدا نخواهد شد و همه بازیکنان از شرایط خوبی برای دیدار فردا برخوردارند، اظهار داشت: علیرضا منصوریان سرمربی ذوب آهن از لحاظ فنی و روحی خیلی با بازیکنان کار کرده و تیم ما هفته گذشته برغم فشار بازی ها، تمرینات خوبی را پشت سر گذاشت.
حاجی ‌رسولی ها از هواداران تیم ذوب آهن اصفهان خواست در دیدار فردا نماینده کشورمان را در ورزشگاه فولادشهر حمایت کنند تا با نتیجه خوب، میدان مسابقه را ترک کنند.
سرپرست تیم فوتبال ذوب آهن گفت: در بازی های لیگ قهرمانان سعی ما این است که در دیدارهایی که میزبان هستیم، پیروز میدان شویم.
وی با بیان اینکه به صعود تیم ذوب آهن به مرحله بعدی رقابت ها امیدواریم، گفت: تیم ذوب آهن چهار، پنج سال است که به صورت متوالی در لیگ قهرمانان آسیا حضور دارد و تجربه خوبی هم در این رقابتها کسب کرده است.
حاجی ‌رسولی ها تصریح کرد: این تیم در دیدار فردا مقابل نماینده عراق جز محمدرضا خلعتبری که هفته پیش بدلیل مصدومیت پایش را عمل کرد، بازیکن مصدوم و محروم ندارد.
به گزارش ایرنا، تیم ذوب آهن ایران در نخستین دیدار خود در لیگ قهرمانان آسیا 2019 از ساعت 19 فردا دوشنبه در ورزشگاه فولادشهر میزبان تیم الزورا عراق خواهد بود.
8114/6027
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.