به گزارش ایرنا، مدیر تربیت بدنی دانشگاه کاشان در حاشیه این آیین به خبرنگاران گفت: مسابقه های بسکتبال سه نفره در بخش دختران و پسران به مدت 10 روز ادامه می یابد که مسابقه های پسران از 12 تا 15 اسفند ماه برگزار می شود.
سعید حلاج باشی با اشاره به برگزاری رقابت های دختران دانشجو از 19 تا 22 اسفند ماه افزود: 30 تیم بر اساس اعلام اولیه اداره کل تربیت بدنی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری از دانشگاه ها و موسسه های آموزش عالی برای حضور در این رقابت ها نام نویسی کرده بودند.
وی دانشجویان دانشگاه های فردوسی مشهد، علامه طباطبایی، صنعتی شریف، خواجه نصیرالدین طوسی، دانشگاه تربیت بدنی شهید رجایی، مازندران، لرستان، هرمزگان، زنجان، تحصیلات تکمیلی و علوم پایه زنجان، نوشیروان بابل، محلات، کاشان، شهرکرد و تفرش را از جمله 15 تیم شرکت کننده در بخش پسران این دوره از رقابت ها برشمرد.
مدیر تربیت بدنی دانشگاه کاشان، تیم های حاضر در بخش دختران را متشکل از همان واحدها و چند دانشگاه دیگر عنوان کرد و ادامه داد: نزدیک به 200 دانشجوی ورزشکار در این مسابقه ها با هم به رقابت خواهند پرداخت.
وی در ادامه ابراز امیدواری کرد با ایجاد شرایطی نامناسب تر در آینده شاهد حضور هر چه بیشتر دانشجویان در فعالیت های ورزشی و افزایش شور و نشاط در دانشگاه ها و فضای خوابگاه های دانشجویی باشیم.
افزون بر سه میلیون و 500 هزار نفر دانشجو در دانشگاه ها و مرکزهای آموزش عالی دولتی و غیر دولتی کشور به تحصیل اشتغال دارند.
6136/8123
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.