به گزارش ایرنا، مرتضی نصری روز چهارشنبه در جلسه کمیسیون هماهنگی بانک های اصفهان در سالن استانداری، افزود: این میزان در مقایسه با سال قبل بیشتر و 21 درصد رشد دارد که باید برای کاهش آن چاره اندیشی شود.
وی اظهارداشت: ۹۳۲ هزار میلیارد ریال منابع در اختنیار استان است که در مقایسه با پایان اسفندماه سال گذشته چهار درصد رشد داشته است.
دبیر کمیسیون هماهنگی بانک های استان اصفهان با بیان اینکه مشکلات اقتصادی تاثیر زیادی بر عملکرد بانک ها می گذارد، تصریح کرد: با این حال و با توجه به برنامه ریزی های انجام گرفته، نقدینگی مدیریت شده و کمبودی در این خصوص نخواهیم داشت.
نصری به اهمیت افزایش خدمات بانکداری الکترونیک اشاره و اضافه کرد : این موضوع بطور جدی در دستور کار قرار گرفته و نتایج آن در جلسه آینده بیان خواهد شد.
دبیر کمیسیون هماهنگی بانکهای استان اصفهان ادامه داد : ۳۶ بانک دولتی، خصوصی، نیمه خصوصی و تخصصی در استان فعالیت می‌ کنند و در کمیته فنی مشکلات مربوط به آنها، موانع و ارائه راهکارها، تصمیمات و مصوبات بررسی می شود و بهبود کار آنها جزو اولویت های ما خواهد بود.
به گزارش ایرنا، در استان اصفهان یکهزار و 432 شعبه بانکی، 657 باجه و سه هزار و 441 دستگاه خودپرداز وجود دارد.
جلسه کمیسیون هماهنگی بانک های استان اصفهان روز چهارشنبه با حضور عباس رضایی استاندار و مدیران مناطق و شعب با هدف بررسی مشکلات، موانع، راهکارها و تصمیمات بانک ها در محل استانداری این شهر برگزار شدد.
6020/6026/
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.