به گزارش ایرنا، سردار سرتیپ حسین اشتری روز پنجشنبه در مراسم سی و دومین سالگرد شهادت حاج حسین خرازی در گلستان شهدای اصفهان گفت: ولایت پذیری، پیشرفت، استقلال و امنیت کشور با وجود شهدا سرشته شده بود.
وی اظهارداشت: شهدا بیشترین مدافعان حریم ولایت بودند و امیدواریم ما و جوانان با تاسی به سیره شهدا آینده روشنی برای ایران اسلامی رقم بزنیم زیرا هر جا پیشرفتی بوده در سایه تفکر جهادی و بسیجی محقق شده‌ است.
فرمانده نیروی انتظامی با اشاره به صدور بیانیه گام دوم از سوی رهبر معظم انقلاب تصریح کرد: این بیانیه راهی برای عبور از بحران ‌های پیش‌رو است و بر اساس آن باید مرزبندی با دشمن را مشخص کرد که البته بسیاری این مرزبندی با دشمن را ندارند.
وی اضافه کرد: رهبر معظم انقلاب در این بیانیه به هفت موضوع اشاره کردند که نخست علم و پژوهش است، باید گفت هر کجا ما پیروز شده‌ایم بر اساس علم و پژوهش بوده، معنویت اخلاق، اقتصاد، عدالت و مبارزه با فساد، عزت ملی، روابط خارجی و مرزبندی با دشمن و سبک زندگی است.
وی تصریح کرد: مخاطب نه تنها مسوولان بلکه مردم هستند و همه باید در این زمینه در حد مسوولان خود ایفای نقش کنند.
وی با اشاره به تشییع پرشکوه و با عظمت شهدای مدافع امنیت کشور و راهپیمایی با شکوه 22 بهمن در اصفهان، گفت: این تشییع باعث افتخار و سربلندی ما در جهان شد و مردم ما در این دو حماسه حضور خود را نشان دادند و امروز مسوولان باید با خدمت به مردم پاسخگو باشند.
سردار اشتری خاطرنشان کرد: امروز جبهه مقاومت با تاسی به این شهدای ما و الگو گرفتن از آنها مقابل آمریکا و اسراییل ایستاده اند.
وی با اساره به دیدار بشار اسد رییس جمهور سوریه با رهبر معظم انقلاب اسلامی، گفت: رییس جمهور کشوری که چند سال درگیر تروریست ها بود، امروز پیروزی خود را مدیون شهدا و رهبری می داند و به سراغ ایشان می آید و این افتخاری برای ایران اسلامی است.
فرمانده نیروی انتظامی با اشاره به نقش اصفهان در دفاع مقدس، اضافه کرد: دو لشکر 8 نجف اشرف و امام حسین (ع) از عملیات های دفاع مقدس نقش موثری داشتند.
وی ادامه داد: لشکر امام حسین (ع) لشکر خط شکن بود که در سخت‌ترین شرایط در دوران دفاع مقدس برای دفاع حاضر بود و فرمانده رشید و دلاور این لشکر شهید حاج حسین خرازی نمونه بارزی از یک انسان کامل و مسلمان بود.
سردار اشتری اضافه کرد: شهید خرازی فرمانده‌ای مقتدر، عالم، آشنا به علوم نظامی، محبوب قلوب رزمندگان اسلام، نمونه‌ای از یک جوان انقلابی و مسلمان پیرو امام راحل و در عین حال متواضع بود.
وی ادامه داد: حاج حسبن خرازی فرمانده‌ای بود که در قرارگاه ‌های سپاه هر زمان طرحی برای عملیات داده می‌شد نظرات او کارشناسانه بود و فرماندهان منتظر نظر ایشان می‌ماندند.
مراسم سی و دومین سالگرد شهادت حاج حسین خرازی فرمانده لشکر 14 امام حسین (ع) امروز با حضور آحاد مردم شهید پرور ، نیروهای نظامی و انتظامی، خانواده های شهدا، مسوولان استان و نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی در گلستان شهدای اصفهان برگزار شد‌.
/7134//6026/
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.