تیمور باجول روز چهارشنبه بعد از صعود تیم والیبال سپاهان به لیگ برتر در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: مسئولان باشگاه سپاهان از تیم والبیال سپاهان پشتیبانی کردند این تیم با اقتدار وارد لیگ برتر والیبال کشور شد.
وی اظهارداشت : قول می دهم سال آینده به طور حتم تیم قوی تری نسبت به لیگ یک در لیگ برتر خواهیم داشت و جزو سه تیم اول خواهیم بود.
باجول با قدردانی از حمایت هوداران سپاهان در این دیدار اظهارداشت: با ظرفیتی که والیبال اصفهان دارد و با حمایت های آنها اصفهان خواهد درخشید چون پتانسیل خوبی در این رشته دارند.
باجول به والیبال بانوان اشاره و اضافه کرد : بانوان ما در سوپر لیگ کشور مقام اول به دست آوردند و در زمان حاضر هم یک تیم از کاشان وارد این رقابت ها می شود و سال آینده سه تیم از بانوان در سوپر لیگ و انشالله در لیگ دسته 2 و 3 تیم خواهیم داشت.
باجول با اشاره به اینکه با حمایت باشگاه سپاهان و پشتیبانی تماشاگران در این سالن جای سوزن انداختن نخواهد بود، افزود: ظرفیت این سالن سه هزار نفر است و همان طور که دیدید امروز این چنین بود.
وی اضافه کرد : در سال آینده دیدارهای لیگ برتر در ورزشگاه 25 آبان که سالن بزرگی دارد برگزار خواهد و والیبال اصفهان حرف اول را در کشور خواهد زد.
رئیس هیات والیبال استان ادامه داد : باشگاه ها بیایند در والیبال سرمایه گذاری کنند و ما الان 120 کانون فعال در اصفهان داریم که بچه های بالای یک متر 80 سانتی متر را شناسایی می کنند و اگر در والیبال استفاده شوند می توانیم 2،3 تیم خوب در رده های مختلف داشته باشیم.
در استان اصفهان بیش از 300 هزار نفر ورزشکار سازماندهی شده فعالیت دارد.
8114/6026/
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.