مجید حججی روز چهارشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود : امسال 120میلیارد ریال اعتبار این بخش به این منطقه اختصاص یافت که این مبلغ بر اساس نیاز و اولویت بندی اداری به ادارات و دستگاه های دولتی و خدماتی اختصاص یافت که تاکنون این میزان جذب شد.
وی بیان کرد: پیگیری جذب بودجه با ادارات دولتی از ادارات کل استانی می باشد که حوزه راه و آب روستایی بیشترین میزان جذب اعتبار را داشته اند.
فرماندار تیران و کرون یادآورشد: شبکه بهداشت و درمان، آموزش و پرورش و ورزش و جوانان جذب اعتبار نداشتند که پیگیری انجام آن باید توسط ادارات شهرستانی انجام می شود.
وی اضافه کرد: اولویت توزیع بودجه برای پروژه های نیمه تمام،نوسازی مدارس، آبرسانی روستایی، راه سازی و جهاد کشاورزی بوده است.
وی همکاری مدیران کل نهادهای اجرایی در توزیع اعتبار به شهرستان ها و تحقق بودجه آنها را خواستار شد و یادآورشد: مدیران ادارات تا تیرماه سال آینده برای جذب بودجه فرصت دارند.
حججی ادامه داد: مدیران سازمان های اداری که پیگیری جذب بودجه را انجام ندهند در برنامه بودجه سال آینده اعتبار آن ها کاهش خواهد یافت.
بودجه تملک و دارایی و متوان تیران و کرون در مقایسه با سال قبل بیش از 30 میلیارد ریال کاهش داشته است.
به گفته رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی اصفهان، بودجه استان شامل بودجه هزینه ای(جاری) و تملک دارایی(سرمایه ای) در لایحه بودجه 98 نسبت به امسال 16.5 درصد رشد داشته است.
تیران و کرون با بیش از 72 هزار نفر جمعیت در 45 کیلومتری اصفهان قرار گرفته است.
/6026/7131
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.