به گزارش ایرنا، مدیرکل مدیریت بحران استان اصفهان در حاشیه این آیین به خبرنگاران گفت: برای ساخت هر یک از این باندهای فرود بالگرد در زمینی به وسعت یک هزار مترمربع، یک میلیارد و 500 میلیون ریال اختصاص یافته است.
منصور شیشه فروش با اشاره به جانمایی این باندهای فرود بالگرد با هماهنگی ستاد مدیریت شهرستان افزود: این مهم پس از بررسی قابلیت دسترسی پایگاه های هلال احمر و اورژانس جاده ای برای انتقال سریع آسیب دیدگان احتمالی حادثه ها به اجرا درمی آید.
وی یادآور شد: ساخت یک باند فرود بالگرد پیش تر همزمان با ایام الله دهه مبارک فجر در شهر جوشقان قالی از توابع بخش قمصر کاشان آغاز شده بود و سه باند جدید نیز در بخش های مرکزی، نیاسر و برزک ساخته خواهد شد.
مدیرکل مدیریت بحران استان اصفهان همچنین از برنامه ریزی برای ساخت در مجموع 24 باند فرود بالگرد در نقاط مختلف استان اصفهان خبر داد و یادآور شد: یک بالگرد امدادی در این استان وجود دارد که امسال با 34 سورتی پرواز، جان 46 نفر از آسیب دیدگان را با انتقال سریع به مرکزهای درمانی نجات داد.
شهرستان کاشان شامل چهار بخش مرکزی، برزک، نیاسر و قمصر با جمعیت افزون بر 365 هزار نفر در فاصله نزدیک به 200 کیلومتری شمال اصفهان واقع است.
6136/8123
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.