سید محمود مدرس هاشمی روز دوشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: شکوفایی دانشجویان در عرصه های فرهنگی و هنری در کنار کسب دانش و تخصص از جمله سیاست های این دانشگاه به شمار می رود و بر همین اساس حمایت از برگزاری برنامه های مرتبط با این حوزه در دستور کار قرار دارد.
به گفته وی معاونت فرهنگی دانشگاه صنعتی اصفهان حامی برنامه های فرهنگی و هنری بویژه تجلیل، بزرگداشت نوابغ و بزرگان هنری ایران زمین است و در این زمینه بستر مناسب را فراهم خواهد کرد.
وی با اشاره به فعالیت 12 کانون فرهنگی و هنری در دانشگاه صنعتی اصفهان تصریح کرد: فیلم، عکس، تئاتر و موسیقی از جمله هنرهایی است که در این کانون ها دنبال می شود و جمع زیادی از دانشجویان در آن فعالیت می کنند.
مدرس هاشمی درباره انجمن موسیقی این دانشگاه به عنوان یکی از فعال ترین تشکل ها برشمرد و گفت: آیین بزرگداشت استاد همایون خرم نوازنده ویولن، موسیقیدان و آهنگساز برجسته ایران با حمایت معاون فرهنگی دانشگاه و با حضور جمعی از هنرمندان صاحب نام کشور به همت این انجمن برگزار شد و بی شک شروعی برای برپایی سایر برنامه های مشابه خواهد بود.
رییس دانشگاه صنعتی اصفهان آشنا کردن نسل جوان با فرهنگ و هنر ایران زمین را ضروری دانست و خاطرنشان کرد: دانش آموختگان در کنار رشته تخصصی خود باید ارتباط نزدیکی با فرهنگ و کشور خود داشته باشند و این موضوع به پیشرفت در کار و زندگی می انجامد.
وی با اشاره به اهمیت هم افزایی دستگاه های متولی، تاکید کرد: البته نیاز است که سایر نهادها و سازمان ها برای رخدادهای فرهنگی و هنری در کنار یکدیگر باشند و حمایت کنند.
به گزارش ایرنا، دانشگاه صنعتی اصفهان هشت پژوهشکده در حوزه های تحقیقات دفاعی و رادار، زیردریایی، آب، فولاد، زیست فناوری، نانو فناوری، حمل و نقل و الکترونیک هوانوردی دارد.
این دانشگاه حدود 10 هزار دانشجو و 500 عضو هیات علمی دارد و به عنوان یکی از دانشگاه های برتر کشور مطرح است.
6020/6026/
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.