به گزارش ایرنا، سردار مجتبی فدا روز یکشنبه در مراسم اختتامیه کنگره ملی سرداران و 1400 شهید خط شکن شهرستان فلاورجان افزود: دلیل اصلی تمرکز آمریکایی ها بر روی مسائل داخلی کشور ما ناتوانی آنها در مواجه نظامی با کشور ماست.
وی بیان کرد : چهل سال گذشته انواع اقدام ها و توطئه ها را بکار گرفتند تا انقلاب اسلامی را با مشکل مواجه کنند اما عزت و اعتبار جمهوری اسلامی در منطقه هر روز بیشتر شده است.
جانشین فرمانده سپاه محمد رسول الله( ص)استان اصفهان با بیان اینکه امروز امنیت پایدار در کشور ما حاکم است، اظهارداشت: دشمنان با پشتیبانی و حمایت از گروه های تکفیری و داعش می خواهند امنیت پایدار کشور ما را خدشه دار کنند.
وی با اشاره به اینکه دشمنان در سه ماه گذشته چهار عملیات نظامی در کشور ما انجام دادند، تصریح کرد: دشمنان بدلیل ترس از ایران و خدشه دار کردن امنیت ما ، به اتوبوس حامل مدافعان امنیت حمله کردند.
سردار فدا ادامه داد : امروز توان موشکی ما به حدی رسیده که در کنار صنعت هسته ای ، حرف های زیادی برای گفتن دارد.
وی اضافه کرد: امروز اگر از هر گوشه عالم کسی ما را تهدید کند از داخل کشور می توانیم تهدیدهای دشمنان را پاسخ دهیم .
به گفته وی، اولویت اول آمریکایی ها امنیت رژیم صهیونیستی است و خاکریز اول ما هم کنار سواحل مدیترانه رسیده است.
جانشین فرمانده سپاه محمد رسول الله(ص) استان اصفهان بیان کرد: امنیت رژیم صهیونیستی در شرایط کنونی به خطر افتاده و این رژیم رو به نابودی است.
وی تصریح کرد : امروز جبهه مقاومت در دل منطقه شکل گرفته و شکنندگی اسراییل به حدی رسیده که بیش از 24 ساعت توانایی مقاومت ندارد.
به گفته سردار فدا ابتکار عمل در سوریه و منطقه در دست جمهوری اسلامی است و بیش از 90 درصد خاک‌سوریه در دست دولت و مردم این کشور است.
وی خاطرنشان کرد: آمریکا امروز با اختلاف های داخلی در کشورش مواجه شده و زمزمه های جدایی طلبی بین ایالت های مختلف این کشور به گوش می رسد.
جانشین فرمانده سپاه محمد رسول الله(ص) اصفهان تصریح کرد: عده ای در داخل کشور می گویند انقلاب اسلامی به بن بست رسیده ؛ آیا انقلابی که به بن بست رسبده این همه فشار و توطئه و تهدید می خواهد؟
وی با اشاره به تشییع با شکوه شهدای مدافع امنیت در اصفهان گفت: مردم اصفهان از 27 شهید مدافع امنیت، همانند 370 شهید دفاع مقدس استقبال کردند.
فدا اظهارداشت: انتقام خون شهیدان را در هر نقطه ای از عالم از تروریست ها خواهیم گرفت و جواب دندان شکنی به آنها خواهیم داد.
اختتامیه کنگره ملی سرداران و یکهزار و 400 شهید خط شکن فلاورجان روز یکشنبه با حضور پرشور خانواده معظم شهدا و مردم سالن شهدای خط شکن این شهرستان برگزار شد.
در پایان این مراسم از خانواده شهیدان اسدی، مهرابی و صفری از شهدای شهرستان فلاورجان تجلیل شد و از 20 جلد کتاب و آثار ماندگار منتشر شده در برگزاری این کنگره ملی رونمایی شد.
شهرستان فلاورجان در 15 کیلومتری غرب اصفهان قرار دارد.
این شهرستان یکهزار و 455 شهید، 186 آزاده، 2 هزار و 500 جانباز تقدیم انقلاب اسلامی کرده است.
6994/7150
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.