به گزارش ایرنا، آیت الله سید یوسف طباطبایی نژاد روز یکشنبه درمراسم اختتامیه کنگره ملی سرداران و ۱۴۰۰ شهید خط شکن شهرستان فلاورجان افزود: امروز قطار انقلاب اسلامی با وجود همه دشمنی ها و کارشکنی های دشمنان با قوت و قدرت بر روی ریل اصلی خود به پیش می رود.
وی گفت: مردم ایران سختی ها، بی عدالتی ها و بی تدبیری ها را تحمل می کنند اما اینها را پای انقلاب و رهبری نمی گذارند.
به گفته وی، حساب اسلام، انقلاب و رهبری، برای مردم ایران غیر از افراد دیگر است.
امام جمعه اصفهان اظهار داشت: ممکن است کارگزاران نظام اشتباه و خلافی انجام دهند اما اینگونه خطاهای فردی ربطی به انقلاب اسلامی ندارد.
وی با قدردانی و تشکر از مردم برای حضور پرشور در راهپیمایی ۲۲ بهمن و تشییع با شکوه شهدای دفاع از امنیت گفت: دشمنان باور نمی کردند که ملت ایران با وجود مسائل اقتصادی و گرانی های موجود با این گستردگی در مراسم دفاع از نظام شرکت کنند.
آیت الله طباطبایی نژاد با بیان این که مراسم تشییع شهدای مدافع امنیت در اصفهان بی نظیر بود افزود: ملت ایران اسلامی همچنان پای عقاید و انقلاب خود ایستاده اند.
به گفته وی ، ممکن است در قطار انقلاب غذای خوبی پخته نشود و یا بین ۲ نفر درگیری پیش بیاید اما این مسائل ربطی به قطار ندارد.
نماینده ولی فقیه دراستان اصفهان اضافه کرد: بعد از انقلاب با وجود همه سختی ها و تحریم ها، پیشرفت های بسیاری در همه کارها انجام شده است.
وی با بیان این که کشور ما بعد از انقلاب به نوعی درگیر جنگ جهانی سوم بوده تصریح کرد: در چهل سال گذشته ایران در یک طرف قرار داشته و همه دنیا در مقابل ما ایستاده بودند.
امام جمعه اصفهان با بیان این که گرانی ها و سختی های امروز جامعه مربوط به سه عامل است اظهار داشت:دشمن، بی تدبیری ها و کم تحملی برخی افراد عامل اصلی ایجاد سختی ها و مشکلات امروز جامعه است.
وی با اشاره به این که در صورتی که صبر، تحمل و تقوا داشته باشیم ، دشمنان نمی توانند ضربه ای به ما بزنند گفت: برخی در مسائل اقتصادی و گرانی های اخیر خیلی بی توکل هستند.
آیت الله طباطبایی نژاد گفت: امروز ایران به فناوری ساخت موشک و انرژی هسته ای دست یافته و این پیشرفت ها دشمنان را به وحشت انداخته است.
وی افزود: بعد از انقلاب هزاران کیلومتر جاده و ریل در کشور احداث شده و در بسیاری از زمینه ها به خودکفایی کامل رسیدیم.
اختتامیه کنگره ملی سرداران و یکهزار و 400 شهید خط شکن فلاورجان روز یکشنبه با حضور خانواده شهدا و مردم سالن شهدای خط شکن این شهرستان برگزار شد.
شهرستان فلاورجان در 15 کیلومتری غرب اصفهان قرار دارد.
این شهرستان یکهزار و 455 شهید، 186 آزاده، 2 هزار و 500 جانباز تقدیم انقلاب اسلامی کرده است.
6022/ ۷۱۵۰
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.