به گزارش ایرنا، دیدار تیم های گیتی پسند اصفهان و حفاری ملی اهواز در مرحله نیمه نهایی لیگ برتر فوتسال کشور از ساعت 16 روز پنجشنبه در ورزشگاه پیروزی اصفهان برگزار شد.
در این دیدار که با حضور پرشور هواداران گیتی پسند برگزار شد با حملات گیتی پسند همراه بود و ضربه بازیکنان این تیم در همان ابتدای بازی توسط دروازه بان حریف مهار شد.
بازیکنان گیتی پسند در حملات خود توانستند توسط محمد شجری دقیقه 5 به گل برسند.
در ادامه بازیکنان ملی حفاری اهواز حملاتی را بر روی دروازه حریف تدارک دید که موفق ظاهر نشدند. بازیکنان گیتی پسند در ادامه با تشویق بی امان هواداران خود بر حملات خود افزودند، در دقیقه 15ضربه پیام اولاد قباد توسط دروازبان حریف مهار شد تا گیتی پسند نتواند گلزنی کند.
در این بازی پر برخورد که داور چندین بار به بازیکنان اخطار داد بازیکنان ملی حفاری اهواز بر حملات خود افزودند در دقیقه 18توسط شهاب طالبی یک موقعیت خوب گلزنی از دست دادند.
نیمه دوم در حالی با حواشی خود شروع شروع شد که گیتی پسند در یک حمله توانست در دقیقه دوم نیمه دوم توسط مهدی جاوید شماره 14خود به گل دوم خود برسد.
بازیکنان ملی حفاری نیز در هیاهوی ورزشگاه پیروزی بعد از گل دوم بر حملات خود افزودند ولی موفق ظاهر نشدند.
در دقیقه ششم نیمه دوم حفاری اهواز توسط علیرضا رفیعی پور یک موقعیت خوب گلزنی را از دست داد.
این گیتی پسند بر شدت حملات خود افزود و ملی حفاری اهواز نیز در ضد حملات خطرناک ظاهر شدند ولی در گلزنی نلموفق بودند.
در دقیقه سیزدهم نیمه دوم مهدی جاوید یک موقعیت خوب گلزنی را از دست داد و هر دو تیم هر چه به اواخر بازی نزدیک می شوند حساس تر می شد تا اینکه در دقیقه چهاردهم نیمه دوم توسط سعید احمد عباسی به گل سوم خود رسید.
بازیکنان ملی حفاری اهواز که برای صعود به فینال راهی جز پیروزی بر گیتی پسند ندارند بر حملات خود افزودند تا گل های خورده را جبران کنندولی در گلزنی موفق نبودند.
در اواخر نیمه دوم گیتی پسند در یک ضد حمله توانست توسط مهدی جاوید دو گل به ثمر برساند تا آرزوی فینال برای ملی حفاری از دست برود.
/6026/8114
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.