ابوالفضل ابوترابی روز دوشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: دولت پاکستان در حراست از مرزهای کشورمان کوتاهی کرده است در حالی که در مرزهای مشترک باید حدود بین المللی و وظایف اصلی انجام شود و نباید کشورها در همسایگی همدیگر زمینه ناامنی را برای دیگر ملت ها ایجاد کنند و سبب انجام اقدامات تروریستی بشوند.
این نماینده مجلس شورای اسلامی تصریح کرد : آمریکا و اسراییل با پول عربستان جنایت های تروریستی را هدایت و مدیریت می کنند.
وی با بیان اینکه جنایت زاهدان بی پاسخ نمی ماند، تصریح کرد: بزودی جمهوری اسلامی ایران پاسخ این ظلم و اقدام ضد انسانی را به آن ها خواهد داد و بدون پاسخ نخواهد ماند.
ابوترابی ادامه داد: نظام اسلامی ایران از این حرکت های وحشیانه آمریکا و اسراییل ترسی ندارد و جلوی این ستم ها و ظلم ها خواهد ایستاد و مسیر انقلاب با خون شهدا ادامه می یابد.
وی با بیان اینکه دشمنان حضور حماسی مردم در راهپیمایی، عشق به نظام و تداوم 40 ساله انقلاب را نمی توانند تحمل کنند، افزود: تهدید، تحریم و ترور و شهادت نیروهای انقلاب نقشی در جلوگیری از فعالیت انقلاب اسلامی ندارد و مسیر پیشرفت همانند گذشته و توان بیشتر پیش می رود.
عوامل گروهک تروریستی به اصطلاح جیش العدل وابسته به گروه القاعده با اقدام کور تروریستی انتحاری چهارشنبه شب یک دستگاه اتوبوس حامل نیروهای مرزبان نیروی زمینی سپاه پاسداران از لشکر امام حسین (ع) استان اصفهان را منفجر کردند.
در این حادثه 27 نفر از مدافعان حریم امنیت شهید شدند.
/6026/7131
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.