به گزارش ایرنا، حجت الاسلام و المسلمین عبدالعلی گواهی روز یکشنبه در مراسم بزرگداشت 27 شهید مدافع حریم امنیت در خیمه گلستان شهدای اصفهان افزود: ما برای حفظ و نگهداری از ارزش های انقلاب اسلامی هزینه سنگینی را پرداخت کرده ایم.
وی با بیان این که شهدا با غیرت و مردانگی، جانشان را تقدیم انقلاب کردند، تصریح کرد : امروز ایران اسلامی بواسطه ایثار شهدا، جانبازان و ایثارگران به عنوان کشوری مقتدر مطرح است.
معاون آموزش و تربیت دفتر عقیدتی سیاسی فرماندهی کل قوا، شهادت طلبی و انتظار را دو بال پرواز ملت ایران برشمرد و اضافه کرد: تبعیت از ولایت فقیه باعث شده این دو بال به پرواز و حرکت درآید.
وی بصیرت، ایثار، فرصت شناسی و تبعیت از ولایت فقیه را چهار ویژگی مهم شهدا ذکر کرد و اظهار داشت: با اینکه بیشتر شهدا امام راحل را از نزدیک ندیده بودند اما تا پای جان برای حفظ ارزش ها و آرمان های انقلاب اسلامی ایستادند و از جان خود گذشتند.
گواهی تاکید کرد: همه ما باید پیام شهدا را که همانا حفظ و صیانت از انقلاب اسلامی است، مد نظر داشته و تا پای جان از آن پاسداری نماییم.
معاون آموزش و تربیت دفتر عقیدتی سیاسی فرماندهی کل قوا با بیان این که امروز ایران یکی از قدرتمندترین کشور های منطقه است، بیان کرد : مردم، ولایت فقیه و نیروهای مسلح از مهمترین مولفه های قدرت یک کشور محسوب می شود.
وی با اشاره به شکست مفتضحانه نشست ورشو لهستان افزود:دشمنان نظام اسلامی وقتی با شکست در این نشست و ابهت و اقتدار راهپیمایی 22 بهمن مردم ایران مواجه شدند دسیسه های متعددی را برای مقابله با ملت ایران چیدند تا این شیرینی ها را به‌ کام ما تلخ کنند.
گواهی بیان کرد: عربستان و جنایتکاران منطقه با همراهی دشمنان اسلام انواع فتنه ها و جنایت ها را در‌ منطقه انجام می دهند.
وی با بیان این که امروز همه اقوام ساکن در ایران اسلامی با هم وحدت و اتحاد دارند، تصریح کرد: امروز اقوام مختلف سیستان و بلوچستان از شهادت مدافعان امنیت بیشتر ناراحت و غمگین هستند.
معاون آموزش و تربیت دفتر عقیدتی سیاسی فرماندهی کل قوا اضافه کرد: همه اقوام و گروههای مختلف در ایران اسلامی زیر چتر رهبری زندگی می کنند.
وی با اشاره به این که مردم و سران اقوام قدردان خدمات سربازان مدافع امنیت اصفهانی هستند،افزود: این شهدا برای برقراری امنیت و آرامش به منطقه زاهدان اعزام شدند و در این راه به شهادت رسیدند.
گواهی تصریح کرد: دشمن کور خوانده که بتواند تفرقه و اختلافی بین اقوام ساکن در ایران اسلامی ایجاد کند.
به گزارش ایرنا، عوامل گروهک تروریستی به اصطلاح جیش العدل وابسته گروه القاعده چهارشنبه شب گذشته در یک اقدام کور تروریستی یک دستگاه اتوبوس حامل نیروهای مرزبان نیروی زمینی سپاه پاسداران از لشکر امام حسین(ع) اصفهان را منفجر کردند.
در این حادثه تروریستی که بوسیله یک دستگاه وانت مملو از مواد منجره در جاده خاش- زاهدان محدوده روستای چانعلی رخ داد 27 نفر از نیروهای جان بر کف سپاه، شهید و 13 نفر دیگر زخمی شدند.
مراسم تشییع پیکر مطهر این شهیدان، ظهر روز شنبه با حضور با شکوه مردم اصفهان، در این شهر برگزار شد.
شهیدان مرزبان مدافع حریم امنیت ایران اسلامی از لشکر 14 امام حسین(ع) و متعلق به 14 شهرستان استان اصفهان هستند.
استان اصفهان در دوران دفاع مقدس افزون بر 23 هزار شهید تقدیم انقلاب اسلامی کرده است.
مراسم بزرگداشت مرزبانان شهید لشکر 14 امام حسین (ع) روز یکشنبه با حضور مردم،مسوولان، فرماندهان نظامی و انتظامی، علما و روحانیون، مدیران و کارکنان ادارات استان خیمه گلستان شهدای اصفهان برگزار شد.
7150/6026/
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.