به گزارش ایرنا، حجت الاسلام و المسلمین محمدعلی انصاری روز یکشنبه در همایش هنرمندان سفیران پیشگیری از اعتیاد در هنرستان هنرهای زیبا اصفهان افزود: اعتیاد یک آسیب بزرگ اجتماعی که است که از یک سو معلول نا آگاهی و از سوی دیگر معلول توطئه دشمنان بشریت در مسیر انسانیت است.
وی با بیان اینکه همه در مقابله با این پدیده شوم سهیم هستند، اظهارداشت: در این مسیر هنرمندان هم به واسطه جایگاه الگویی در جامعه و هم به واسطه خلق آثار هنری می توانند نقش مهمی در پیشگیری و مقابله با این آسیب داشته باشند.
انصاری با اشاره به اینکه پیشگیری بر درمان مقدم است، خاطرنشان کرد: رفتار و کردار هنرمندان در هر زمینه ای الگو است و به ویژه در زمینه اعتیاد نقش مهمی در پیشگیری دارند.
وی اضافه کرد: این آسیب یکی از خطرات مهم پیش روی جوانان کشور است و مخاطب این برنامه از بین جوانان هنرمند انتخاب شدند.
وی همچنین با اشاره به تشییع با شکوه شهدای مدافع امنیت کشور و مرزبان در اصفهان، تصریح کرد : این حماسه نشان داد مردم ما همواره در صحنه هستند و بر سر آرمانهای خود ایستاده اند.
همایش ' هنرمندان سفیران پیشگیری' از اعتیاد با رویکرد آثار خلاقانه به منظور پیشگیری از اعتیاد روز یکشنبه به همت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان در هنرستان هنرهای زیبای اصفهان برگزار شد.
/7134/
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.