عباس رضایی روز جمعه در گفت و گو با ایرنا با عرض تسلیت به خانواده داغدار شهدای مدافعان حریم امنیت ، مردم و سپاه صاحب الزمان ( عج ) استان اظهارداشت: استکبار جهانی در 22 بهمن امسال تو دهنی محکمی را از ملت، انقلاب و نظام اسلامی ایران خورده است.
وی افزود: به رغم همه تبلیغات منفی که دشمنان انجام دادند مردم ایران با شکوه و عظمت در این همایش ملی شرکت کردند و یک بار دیگر همیاری، همراهی و همدلی خود را با نظام و انقلاب اسلامی و رهبری به منصه ظهور رساندند.
استاندار اصفهان با بیان اینکه حضور حماسی مردم ایران در راهپیمایی 22 بهمن مشت محکمی بر دهان اسکتبار بود، اضافه کرد: به همین دلیل استکبار جهانی درصدد تلافی برآمد و اقدام تروریستی چهارشنبه شب در جاده خاش - زاهدان را تدارک دید که طی آن 27 نفر از پاسداران امنیت کشور شهید و تعدادی از این عزیزان مجروح شدند.
وی با بیان اینکه این حادثه برای مردم شهید پرور استان اصفهان غمبار است، اظهارداشت: افرادی که در حادثه تروریستی جاده خاش - زاهدان به شهادت رسیدند در حال جنگ نبودند و برای مرخصی و با اتوبوس عازم اصفهان بودند که مظلومانه توسط یک گروه تروریستی جنایتکار در اقدامی غیر انسانی و ناجوانمردانه جان خود را از دست دادند.
رضایی تاکید کرد: دشمنان انقلاب اسلامی بدانند که انجام این حرکات کور و غیر انسانی علیه مردم ایران، هرگز از استقامت این ملت مقابل استکبار نمی کاهد.
به گزارش ایرنا، عوامل گروهک تروریستی به اصطلاح جیش العدل با اقدام کور تروریستی انتحاری چهارشنبه شب یک دستگاه اتوبوس حامل نیروهای مرزبان نیروی زمینی سپاه پاسداران از لشکر امام حسین (ع) استان اصفهان را منفجر کردند.
در این حادثه تروریستی که بوسیله یک دستگاه وانت مملو از موادمنجره در جاده خاش- زاهدان محدوده روستای چانعلی رخ داد 27 نفر از نیروهای جان برکف سپاه شهید و 13 نفر دیگر زخمی شدند.
2093/6026/
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.