به گزارش ایرنا، سردار مجتبی شیروانیان روز پنجشنبه پیش از ورود پیکر شهیدان حادثه تروریستی سیستان و بلوچستان در مرکز هوافضای سپاه اصفهان در جمع خبرنگاران افزود: حمله انتحاری به یک اتوبوس که در جاده بین شهری در حال حرکت است هیچ ارزشی ندارد و فقط حرکتی ددمنشانه بوده است.
وی ادامه داد: نیروهای نظامی حاضر در استان سیستان و بلوچستان بیش از یکسال در آن منطقه مشغول به خدمت بودند و به ارایه خدمات امنیتی و صلح دوستانه در دفاع از محرومان می پرداختند.
مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس اصفهان با بیان اینکه نیروهای مقتدر نظامی کشورمان در موقع مناسب پاسخ محکمی به این حرکت خواهند داد اضافه کرد: به طور قطع خون شهدا پایمال نخواهد شد بسیاری راه آنان را ادامه می ‌دهند.
وی با اشاره به خدمات لشکر 14 امام حسین (ع)اصفهان در مناطق مختلف کشور تصریح کرد: نیروهای نظامی منطقه اصفهان به مردم داری و خدمات انسانی در مناطق مختلف ایران مشغول هستند که از جمله آن می ‌توان به حضور در مناطق محروم سیستان و بلوچستان اشاره کرد.
شیروانیان رمز موفقیت کشور را هوشیاری و بیداری مردم دانست و اظهار داشت: این حادثه تروریستی به دست عوامل دست نشانده دشمن رقم خورد اما برایشان سودمند نبود.
عوامل گروهک تروریستی موسوم به جیش العدل با اقدام کور تروریستی انتحاری چهارشنبه شب یک دستگاه اتوبوس حامل نیروهای مرزبان نیروی زمینی سپاه پاسداران را منفجر کرد.
در این حادثه تروریستی که بوسیله یک دستگاه وانت مملو از موادمنفجره در جاده خاش- زاهدان محدوده روستای چانعلی رخ داد 27 نفر از نیروهای جان برکف سپاه شهید و12 نفر دیگر زخمی شدند.
پیکر شهیدان این حادثه تروریستی از زاهدان به فرودگاه بدر سپاه پاسداران در اصفهان منتقل شد.
/ 6022 / 6020
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.