به گزارش ایرنا، در پیام عباس رضایی خاطرنشان شده است: بار دیگر عناصر خود فروخته و دست نشانده استکبار جهانی که با حضور پررنگ و حماسی مردم انقلابی ایران در جشن بزرگ چهل سالگی انقلاب اسلامی نتوانستند به اهداف شوم خود دست یابند، با اقدامات تروریستی خود تلاش نمودند که امنیت ایران را خدشه دار کنند.
ادامه پیام وی حاکیست: ولی بی شک این گونه اقدامات تروریستی، نه تنها ذره‌ای از عزم راسخ نیروهای نظامی و انتظامی جمهوری اسلامی ایران برای تامین امنیت و مبارزه با مزدوران استکبار جهانی نخواهد کاست بلکه عزم آنان را برای حفظ امنیت و آرامش مردم عزیز ایران اسلامی افزون خواهد کرد تا با صلابت بیشتر در مقابل هرگونه تعدی و تجاوز دشمنان به مرزهای ایران اسلامی ایستادگی کنند.
در ادامه پیام استاندار آمده است: اینجانب شهادت مظلومانه و جانسوز جمعی از غیورمردان قرارگاه قدس نیروی زمینی سپاه و فرزندان رشید و شجاع ملت ایران در حادثه تروریستی انفجار در نزدیکی اتوبوس حامل رزمندگان غیور و حافظان امنیت مرزهای ایران اسلامی؛ را به محضر رهبر معظم انقلاب و مردم عزیز ایران و بویژه مردم شریف و شهید پرور استان اصفهان که بار دیگر با تقدیم شهدای بزرگوار دِین خود را به انقلاب اسلامی ادا کردند و همچنین به خانواده بزرگوار این شهدای گرانقدر تبریک و تسلیت عرض نموده و شفای عاجل برای مجروحان این حادثه را از خداوند متعال خواهان و خواستارم.
به گزارش ایرنا، عوامل گروهک تروریستی موسوم به جیش العدل با اقدام کور تروریستی انتحاری چهارشنبه شب یک دستگاه اتوبوس حامل نیروهای مرزبان نیروی زمینی سپاه پاسداران را منفجر کرد.
در این حادثه تروریستی که بوسیله یک دستگاه وانت مملو از موادمنجره در جاده خاش- زاهدان محدوده روستای چانعلی رخ داد 27 نفر از نیروهای جان برکف سپاه شهید و 13 نفر دیگر زخمی شدند.
23 تن از شهیدان این حادثه متعلق به لشکر 14 امام حسین (ع) سپاه پاسداران انقلاب اسلامی هستند.
/6022/6020
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.