به گزارش ایرنا، هروس ابراهیمی روز چهارشنبه در آیین افتتاح یازدهمین نمایشگاه تخصصی دو سالانه اصفهان پلاست(پلاستیک و لاستیک) افزود: درآمد صنعت ماشین سازی در کشور 17 درصد است که از نظر عددی پایین بوده و از نظر ماهیتی و کیفی 80 درصد است.
وی با بیان اینکه اهمیت و ارزش دادن به درآمد صنعت ماشین سازی سبب رونق و تولید در این زمینه می شود، اظهارداشت : باید تکنولوژی را خریداری کنیم چرا که ما کشوری نیستیم که توان تولید فناوری را داشته باشیم چون بودجه ای برای تحقیق و توسعه نداریم.
رئیس انجمن صنفی کارفرمایی ماشین سازان و تولیدکنندگان تجهیزات پلیمری کشور ادامه داد: بها دادن به این صنعت در آینده ای نه چندان دور باعث به وجود آمدن تکنولوژی می شود.
وی پیشنهاد داد نمایشگاه تخصصی پلاستیک و لاستیک به صورت متمرکز در تهران و اصفهان برگزار و این نمایشگاه به صورت بین المللی در تهران و اصفهان با نام ایران پلاست و هر سال یکبار به صورت متوالی برگزار گردد.
ابراهیمی با بیان این که باید تولیدات ایرانی در بستر مناسب عرضه شود، اظهارداشت: این اقدام نیازمند قرار دادن بستر مناسب از جمله نمایشگاه هایی با فضای بزرگ در اختیار این صنعت است.
وی خاطرنشان کرد: سیاستگذاری های مربوط به برگزاری نمایشگاه های پلاستیک و لاستیک در تهرن و اصفهان باید هم سو و هم جهت باشد و به خواسته شرکت کنندگان به ویژه انجمن و تشکل های مربوطه توجه ویژه صورت بگیرد.
رئیس انجمن صنفی کارفرمایی ماشین سازان و تولیدکنندگان تجهیزات پلیمری کشور اضافه کرد: باید از صنف مربوطه برای سیاست گذاری و برگزاری نمایشگاه ها استفاده شود.
یازدهمین نمایشگاه تخصصی دوسالانه اصفهان پلاست(صنعت پلاستیک، لاستیک، ماشین آلات و تجهیزات وابسته) با حضور 113 شرکت از 24 تا 27 بهمن در نمایشگاه های بین المللی اصفهان دایر است.
9913/6026/
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.