امیر اوجاقی روز سه شنبه در حاشیه برگزاری مسابقات ووشو انتخابی تیم ملی نوجوانان و جوانان در گفت و گو با ایرنا افزود: چین ، کره جنوبی، ژاپن و هنگ کنگ مهمترین رقیبان ایران در مسابقات قهرمانی نوجوانان و جوانان آسیا هستند اما پیش از این در مسابقات جهانی برزیل ثابت کرده ایم که توان شکست این تیم ها و کسب عنوان قهرمانی را داریم.
وی درباره برنامه های آماده سازی تیم های ووشو نوجوانان و جوانان اظهارداشت: نفرات اول تا سوم مشترک مسابقات انتخابی تیم ملی به همراه نفرات اول المپیاد ورزشی نوجوانان و جوانان کشور که رقابت های ووشو این المپیاد 2 ماه قبل در قزوین برگزار شد، به اردوی آماده سازی تیم ملی نوجوانان و جوانان دعوت خواهند شد.
سرمربی تیم ملی ووشو نوجوانان و جوانان تصریح کرد: افزون بر یادشدگان، افراد مستعد که به هر دلیل زمینه بروز استعداد آنها در مسابقات انتخابی تیم ملی فراهم نشده باشد به اردوی آماده سازی تیم ملی دعوت خواهند شد.
وی اظهارداشت: در رده جوانان از هشت وزن، پنج وزن و در رده نوجوانان از 6 وزن ، سه وزن برای شرکت در مسابقات قهرمانی آسیا انتخاب خواهند شد.
اوجاقی با اشاره به اینکه اردوی آماده سازی تیم ملی ووشو نوجوانان و جوانان از اردیبهشت سال آینده آغاز خواهد شد، ادامه داد: دعوت شدگان به اردوی آماده سازی تیم ملی برای پوشیدن پیراهن تیم ملی باید بتوانند در مسابقات انتخابی درون اردویی از سه مسابقه 2 مسابقه را با پیروزی پشت سرگذارند.
مسابقات ووشو انتخابی تیم ملی نوجوانان و جوانان در بخش آقایان روز سه شنبه در سالن موهبت مجموعه ورزشی آزادی شهرستان نجف آباد آغاز شد.
در این رقابت ها که به مدت چهار روز در بخش های مبارزه ( ساندا ) و نمایش ( تالو ) برگزار می شود، 360 ورزشکار در قالب 35 تیم از 32 استان کشور با یکدیگر به رقابت می پردازند.
تیم ملی ووشو نوجوانان و جوانان برای مسابقات قهرمانی آسیا که مرداد سال آینده به میزبانی برونئی برگزار می شود، تشکیل خواهد شد.
/6026/2093
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.