به گزارش ایرنا، حجت الاسلام سید صادق طباطبایی نژاد روز دوشنبه در جمع راهپیمایان 22 بهمن اردستان افزود: پس از رحلت حضرت رسول اکرم (ص) هدف و حرکت تغییرکرد و قیام کند شد که علت آن هم سست شدن ایمان مردم بود اما با حضور و ایمان قوی مردم انقلاب ما به پیروزی رسید.
وی بیان کرد: 40 سال از بهار انقلاب اسلامی گذشته و مردم مقاوم ما همچنان استوار ایستادند زیرا چنان که امام راحل فرمود، پشتوانه انقلاب پول و سلاح یا حمایت کشورهای قدرتمند نیست، بلکه پشتوانه آن خداوند و وظیفه ما حمایت از مردم با ایمانی است که از انقلاب دفاع می کنند.
نماینده اردستان در مجلس اضافه کرد: باید زمینه حضور ایشان را فراهم کنیم و با پیروی از رهبری انقلاب این حرکت را ادامه داده تا به هدف اصلی که ظهور حضرت مهدی (عج) می باشد، برسیم زیرا انقلاب هنوز به هدف اصلی خود نرسیده، هنوز دولتی به طور کامل انقلابی تشکیل نشده و با وجود همه تلاش ها قوانین و امور به طور کامل اسلامی نشده است.
وی با اشاره به سختی ها در راه رسیدن به خدا عنوان کرد: ابزار ساختن یک حکومت دینی مقاومت و نخستین مرحله جامعه دینی خودسازی است؛ حضرت امام علی (ع) هم به طور کامل نتوانست حکومت دینی را اجرا کند زیرا مردم خودساخته نبودند، در حالی که مقاومت در برابر شرارت نفس باید وجود داشته باشد.
طباطبایی نژاد تاکید کرد: ما نیز راهی جز مقاومت نداریم زیرا امروز کشور دچار تحریم های سخت شده و ما باید مقاومت کنیم، چنان که حضرت امام حسین (ع) نیز مقاومت کرد زیرا بدون مقاومت انقلاب ادامه نخواهد یافت.
وی با بیان اینکه هنوز در کشور خیانت هایی وجود دارد که دست بیگانه در آن است، افزود: آنچه انقلاب را پیروز کرد، باور و ایمان به آرمان های نظام و پیروری از رهبری و افراد خودساخته جامعه و پیروی از اسلام بود.
نماینده اردستان ادامه داد: انقلاب خدمات زیادی انجام داده و نمی توان یکباره جهان اولی شد اما پس از 40 سال، در مساله نظامی چنان پیشرفت کردیم که دشمن از آن می ترسد، بین 185 کشور جهان در زمینه کشاورزی جایگاه دهم را داریم و جزو 20 کشور اول جهان در زمینه مخابرات هستیم.
وی همچنین گفت: ما در پیشرفت کشورمان با سرعت زیاد حرکت می کنیم و جز انقلاب فرهنگی در سایر امور رشد زیادی داشتیم و این همه امکانات به روستاها رفته اما مسوولان باید بیشتر تلاش کنند.
طباطبایی نژاد تصریح کرد: 9 ماهه امسال در استان تعدیل نیرو داشتیم اما در اردستان تعدیل نیرو منفی هفت است و از استان جلوتر هستیم اما به هر روی کارمندان و مسوولان باید به مردم بیشتر رسیدگی کنند.
وی افزود: کارهای زیادی در بخش بهداشت و درمان، ورزش و راه صورت گرفته اما نظارت بر قیمت ها نیز باید بیشتر شود تا کسی به مردم ستم نکند و از سوی دیگر نباید مردم در دام دشمن بیفتند و نباید شیرینی انقلاب به کام مردم تلخ شود.
نماینده اردستان بیان کرد: مسوولان باید جهادی و بسیجی عمل کنند زیرا انقلاب ما در ابتدا به انقلاب حضرت امام حسین (ع) و انتهایش به انقلاب حضرت مهدی (عج) متصل است.
به گزارش ایرنا، حاضران در راهپیمایی 22 بهمن اردستان در ادامه با آتش کشیدن پرچم آمریکا و اسرائیل انزجار خود را از سیاست های استکباری به نمایش گذاشتند.
7431/8123
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
1 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.