اصغر سلیمی روز دوشنبه در جمع راهپیمایان یوم الله 22 بهمن سمیرم اظهار داشت: در این سال ها بر همگان ثابت شد تکیه بر شرق و غرب عالم هیچ نتیجه ای برای ما ندارد و اروپایی ها هم دست کمی ازآمریکا ندارند و هر روز به بهانه ای کارشکنی و بهانه جویی می کنند.
وی با تاکید بر اینکه اعتماد به اروپایی ها بازی خوردن دوباره است، ادامه داد: سال ها وقت و زمان صرف مذاکره با این کشورها شد و ثمره ای نداشت و امروز دیگر زمان تعامل و اعتماد کردن به این دشمنان همیشگی ملت ایران نیست.
نماینده مردم سمیرم در مجلس شورای اسلامی افزود: همین کشورها در طول دوران جنگ تحمیلی همه جوره رژیم صدام را حمایت کردند و حتی یک متر سیم خاردار به ایران ندادند.
سلیمی تاکید کرد: مشکلات معیشتی و اقتصادی فشار بر مردم را مضاعف کرده است اما همین مردم امروز در راهپیمایی چهل سالگی انقلابشان به میدان آمدند تا بار دیگر به مسوولان بگویند ما از شما جلوتریم پس به خود بیایید و با تکیه بر توان داخلی برنامه ریزی و کار کنید.
وی با تاکید بر اینکه باید مراقب دستاوردهای انقلاب باشیم ادامه داد: اعتماد به آمریکا و اروپا به معنای رویگردانی از انقلاب اسلامی و آرمان های امام راحل(ره) است.
سلیمی افزود: کشوری که در دوران جنگ به دنبال موشک از این کشور به آن کشور بود اکنون جزو پنج کشور اول دنیا در زمینه ساخت انواع موشک است و به برکت توان دانشمندان مسلمان خود در دیگر عرصه ها نیز سرآمد خواهد بود.
راهپیمایی 22 بهمن زیر بارش برف با حضور قشرهای مردم سمیرم برگزار شد.
راهپیمایان در این مراسم بار دیگر با آرمان های انقلاب تجدید پیمان بستند.
6022/ 7147
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.