به گزارش ایرنا،حجت الاسلام محمد صادقی جمعه شب در یادواره 118 شهید والامقام و شش کبوتر خونین بال گمنام شهرستان خور و بیابانک افزود: شهدا حامی و یاور امام (ره) و رهبری بودند و اکنون ما باید ادامه دهنده راه آنان باشیم.
وی با تاکید بر بصیرت و دشمن شناسی اظهارداشت : بصیرت و دشمن شناسی نیاز امروز جامعه است بنابراین باید فرهنگ ایثار و شهادت را به نسل های جوان و آینده سازان کشور منتقل کنیم.
این کارشناس سیاسی ادامه داد: تنها با پیروی از منویات رهبری است که می توان در حفظ وحدت، انسجام و پاسداری از آرمان های نظام و انقلاب حرکت و با این شیوه ِدین خود را به شهدا و آرمان های والای انقلاب ادا کرد.
عضو موسسه سیره شهدای قم بیان کرد: شهیدان گرانقدر و والامقام به دلیل دفاع از ملت و کشورشان از همه هستی خود گذشتند تا امنیت و آرامش را برای مردمشان فراهم کنند و امنیت امروز کشور مرهون از خودگذشتگی شهداست.
صادقی اضافه کرد : ثبات نظام، امنیت و آرامش کشور مدیون شهدا و ایثارگران است، کسانی که با بهره‌گیری از فرهنگ غنی ایثار و شهادت در راه مکتب و میهن خود جان ‌فشانی کردند.
به گفته وی شهدا هدایت‌کننده ما در مسیر روشن حق و حقیقت خواهند بود بنابراین زنده نگه ‌داشتن یاد و نام شهدا نه‌ تنها یک وظیفه دینی بلکه با اقتدار، شکوه و امنیت کشور گره ‌خورده است.
وی به تهدیدها و فشارهای روانی استکبار علیه جمهوری اسلامی اشاره کرد و افزود: استکبار و در راس آن آمریکا از گذشته تا امروز به ‌دنبال ضربه زدن به انقلاب اسلامی ایران بوده است اما هیچگاه موفق نبوده و نخواهد بود.
مراسم یادواره 118 شهید والامقام و شش کبوتر خونین بال گمنام خور وبیابانک به مناسبت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی با حضور اقشار مردم و مسئولان در حسینیه اعظم این شهرستان برگزار شد.
شهرستان خوروبیابانک 118 شهید والامقام و 175 جانباز و 9 آزاده را تقدیم انقلاب اسلامی کرده است.
9860/6026/
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.