به گزارش ایرنا، سردار سرتیپ علی فدوی پنجشنبه شب در یادواره 372 شهید گلپایگان در مسجد جامع روستای سعید آباد این شهرستان افزود: دشمنان نظام اسلامی به خصوص آمریکا در طول این 40 سال هیچگاه دست از توطئه علیه نظام اسلامی برنداشته اند اما هر بار این توطئه ها با استقامت و روحیه ایمانی و اسلامی مردم و به برکت خون شهدا خنثی شد.
وی با بیان اینکه ملت ایران بیش از 200 هزار شهید تقدیم انقلاب اسلامی کرد، اظهارداشت : انقلاب اسلامی با خون شهدا مستحکم شد و همه موظفیم برای تداوم انقلاب در هر مسوولیتی هستیم امانتدار خوبی برای انقلاب باشیم و با عمل به تکلیف الهی و استقامت و پایداری راه شهیدان را ادامه دهیم.
سردار فدوی با اشاره به اینکه شهدا با مقام و جایگاه والایی که نزد خداوند دارند نیازی به به ما ندارند، افزود: برگزاری یاد واره شهدا در واقع برای بهره گیری از فیض شهداست و ما نیاز به آنان داریم.
معاون هماهنگ کننده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی خاطرنشان کرد: دشمنان نظام اسلامی اعتراف دارند که با وجود تجهیزات و امکانات و با وجود دشمنی های مکرر موفق به پیروزی در مقابل انقلاب اسلامی ایران و دلدادگان این انقلاب در منطقه نشده اند و این بدان دلیل است که نظام و قانون اساسی ما بر مبنای دین اسلام و باورهای دینی مردم شکل گرفته است.
سردار فدوی با اشاره به اینکه در 22 بهمن امسال 40 سالگی انقلاب اسلامی تکمیل می شود، گفت:این نوید بزرگی برای پویایی بیشتر و اقتدار نظام است که همچون گذشته روی پای خودمان بایستم و در انجام وظیفه بر مبنای دستورات اسلام برای اعتلای بیشتر جهموری اسلامی تلاش کنیم.
امام جمعه گلپایگان در این آیین با تسلیت ایام شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) و گرامیداشت یاد و خاطره شهدا گفت: با وجود توطئه دشمن از ابتدای انقلاب برای سد کردن حرکت انقلاب ، در چهل سالگی، انقلاب اسلامی پر سرعت تر از گذشته به حرکت رو به رشد خود ادامه می دهد و در آستانه جشن اسلامی و ملی 22 بهمن هستیم.
حجت الاسلام والمسلمین محمدتقی کرامتی با قدردانی از دست اندکاران و شرکت کنندگان در یادواره 372 شهید والا مقام گلپایگان گفت: شهدا پرچم عزت، افتخار و اقتدار نظام اسلامی هستند و همه موظفیم راه و یاد شهدا را برای حفظ و تداوم انقلاب اسلامی ادامه دهیم.
در این آیین از جمعی از خانواده معظم شهدا تجلیل شد.
شهرستان گلپایگان در 180 کیلومتری شمال غرب اصفهان قرار دارد.
6026//7138
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.