به گزارش ایرنا، این پروژه با اعتباری بالغ بر 180 میلیارد ریال به صورت مشارکتی توسط شهرداری تیران و اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان اصفهان اجرا می شود.
در اجرای این پروژه چهار کیلومتر جاده رفت و برگشت، تقاطع غیر همسطح و میدان احداث می شود که تا سه سال آینده به بهره برداری خواهد رسید.
سرپرست معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری اصفهان در این آیین گفت: اصلاح ورودی شرقی تیران و دروازه گردشگری غرب اصفهان یکی از طرح های مهم عمرانی است که به صورت مشارکتی اعتبارات محلی و دولتی اجرا می شود.
حجت الله غلامی افزود: با توجه به محدودیت های اعتباری کشور و جلوگیری از تعهد مالی برای دولت، پروژه های عمرانی جدید کلنگ زنی نمی شود و این کار تنها برای فعالیت های مشارکتی انجام می شود.
وی ادامه داد: بدون مشارکت شهرداری تیران امکان چنین فعالیت عمرانی با بودجه بالا برای وزارت راه و شهرسازی امکانپذیر نبود و موجب طولانی شدن زمان اجرای آن توسط دولت می شد.
سرپرست معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری اصفهان اظهارداشت:طرح اصلاح ورودی شهر به دلیل وجود یک پل در ورودی تیران و بسته شدن چهره شهر است که با انجام این تغییرات و اصلاحات نمایه شهری بهبود می یابد.
وی اضافه کرد: معماری در پروژه های راهداری بسیار مهم است که این موضوع در گذشته کمتر مورد توجه قرار گرفته و پل هایی در ورودی شهرها طراحی شده که فاقد طراحی و باعث زشت شدن چهره شهرها شده است.
در این آیین سرپرست معاونت عمرانی استانداری اصفهان، معاون اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان اصفهان، مدیرکل دفتر فنی استانداری و مسئولان محلی حضور داشتند.
این پروژه در ورودی شهر تیران از سمت اصفهان اجرا می شود.
تیران و کرون در 45 کیلومتری غرب اصفهان قرار دارد.
/6026/7131
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.